søndag 10. juli 2011

Vårt sommerparadis



Herlig varmande sol i Stavanger i dag! Putene i hagestolane har tørka, og det var til og med mulig å ordna med ein liten "photo shoot" i hagen for å dokumentera vårt sommarparadis :)


Her har me laga til under morelle treet heilt nederst i hagen.


Og Frøken Fryd har oppdaga nokre av Picasa sine foto redigerings muligheter, som dåke sikkert ser så liker eg godt å matte ned bildet ;) Det var Frøken Fryd sin førstefødte som ordna det - alt dei kan desse bandittane altså...




For å bu i Stavanger og i tomannsbolig så har me faktisk ganske grei størrelse på hagen, det var vel ein av dei tinga me verkelig falt for når me bestemte oss for å legga inn bud på dette huset. Og me har ikkje angra. Hagen er super til soling, badminton, volleyball, fotball, boccia, Kubb, trampolinehopping, politi & tjuv, rollespel med Star Wars, Ringenes Herre, Harry Potter (dårlig med prinsesser i denne hagen) eller lating, lesing, skravling... You name it ;)




Krysser fingrane for at no når ferien nærmer seg så får me maaange anledningar til å kosa oss i vårt Sommarparadis :)



No har me levert mini Fryd'ane til moffen på naustet, dei skal ha ferie der ei veke før mamma og pappa Fryd kjem og startar ferien med å kosa seg på naustet nokre dagar også :)

I morgon skal eg noko som eg har gleda meg til lenge, dåke skal få sjå ;) Ha ein strålande søndag ettermiddag og kveld!

3 kommentarer:

  1. Så deilig med frodig sommerparadis midt i hagen :)
    Kjekt at du la igjen så fine ord inne hos meg... Tusen takk!
    Ser at du bor på samme kanter av landet som meg forresten.
    Koselig at ungene får være med moffen (Vi sier også moffen hi, hi).
    God uke ønskes deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hei.

    Herlige bilder av en flott hage.

    Teppet har et plastikklignende bakdekke, så jeg tror det holder fukten borte.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av et sommerparadis i hagen! Kjempefin blogg du har! Kem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!