tirsdag 12. juli 2011

One for me & one for you...



Eg har lenge gått og sett på TOMS tøysko, dei er så lekre... I dag prøvde eg eit par, og dei var jo nett som skapt for min fot jo! Og ikkje nok med det, om eg kjøper eit par så gir TOMS eit par nye sko til eit barn som treng det. Det avgjorde saken,  var direkte lett å dra kortet då - med god samvittighet ;)




Med på lasset kom eit sjal frå Beck Søndergaard, ikkje av den rådyre sorten, men i ein nydelig blåfarge. Så no tripper eg med lette skritt inn i ferien :) Har du ferie?


2 kommentarer:

  1. Så morsomt!
    Har akkurat laget et innlegg om mine nye Toms sko hi, hi.(Publiseres ikke enda. Måtte lage noen innlegg mens jeg har nett tilgang ;)
    Sitter med skoene på inne nå, for de er jo så gode!
    Nytt lignende skjerf ble med hjem til meg også.
    Har vi lik smak eller hi, hi.

    Så kjekt at du satte pris på kommentaren fra meg. Det skulle da bare mangle at jeg ikke la igjen noen ord på denne fine bloggen din!
    Jeg begynte ikke å blogge selv før i desember-10, så husker godt hvor stas det er å få kommentarer. Synes forresten det er stas enda jeg :)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hej Eli,
    Vilken fin blogg du har. Tack för din hälsning hos mig. Du får gärna låna bilderna och länka till mig.
    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!