fredag 15. juli 2011

Harry date



Eg er egentlig fryktelig viktig og travelt opptatt, eg maler nemelig gangen vår. Men, i dag har eg ein date som eg ikkje kan motstå... La meg gje deg nokre hint; eg har eit veldig godt forhold til han, har kjent han lenge! Korleis han ser ut lurer du? La meg sjå...

Høg? - check
Blond? - check
Kjekk? - check (hehe, sorry... kunne ikkje motstå den cheezy der...)

No har du antagelig komt fram til at det sjølvsagt må være Herr Fryd.


Foto: Frøken Fryd

Men nei, det er ikkje Herr Fryd.

Kanskje Brad Pitt då lurer du?

 
Foto: Google.com

Nei huff, har du sett... Det kom visst med eit bilde av Brad UTAN skjorte, sett så uheldigt! Men nei, det er heller ikkje Brad Pitt.



Det er Harry Hole! Har du eit forhold til Harry Hole? Godt eller dårlig?

Må stikka, for dette er nok ein pageturner frå Jo Nesbø, og ja... så var det den gangen da...! Tuddelidu :)

Klem Eli

3 kommentarer:

  1. Hei Frøken Fryd:)

    Kjempefin blogg du har, og du skriver godt ;)
    Skal følge deg, vi frøkner frå Vestlandet må stå saman hehe ;))

    Ønsker deg ei flott helg, stor klem frå Frk Åsnes ♥

    SvarSlett
  2. Takk Frk Åsnes :) Fant deg i går hos Tips og Inspirasjon, og la deg til pronte! Blir alltid så glad når eg finn nye perler i bloggverdnen som gjer meir enn å ta fine bilder.

    No må eg ned og ordne andre strøket i gangen :)

    God helg, klem Eli :)

    SvarSlett
  3. Hei, har også hatt mang en "date" med Harry ja ;)) Tror nok Jo Nesbø er blant mine fremste forbilder av forfattere, såå dyktig! Oppdaget en faktafeil i en av bøkene hans, lurte på om jeg kan bruke det som unnskyldning for å sende han en mail, hihi. Ha en strålende helg med Harry etc! Klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!