onsdag 20. juli 2011

Barndomsminner





Sjølv om naustet ikkje vart bygd før i 2005 så er det fylt med barndomsminner frå når Frøken Fryd var ei  lita frøken. Oppe på hemsen er det ungane som råder, der er det masse bøker og leiker og det er også der eg såg den gamle teppeposen min med sirkusdyr på. Og i bokhylla står alle bøkene eg pløyde gjennom ei etter ei og gjerne om att og om att også. Eg har alltid vore ein lesehest, og er det enno. Elsker å kunne krølla meg oppi godstolen med ei god bok, det er luksus.









Når eg var lita så las eg bøkene om Fem, Nancy Drew, Bobsybarna, Polyanna, Firkløveret... Eg las om Tarzan, Davy Crocket, Den Siste Mohikaner, eg las blad som Sølvpilen, Fantomet så vel som Romantikk og Starlet. Ganske altetande...

Kva las du når du var liten?

3 kommentarer:

  1. Hei! Bare kjekt å kunne tipse! Ja, bloggverden er fantastisk - og så mange koselige folk som det er der ute! Husker Bobsey barna svakt.. Jeg er ikke kjempefan av å lese, men bokomslaget var meget kjent :) Ha en fin dag!
    Cathrine

    SvarSlett
  2. Å så kjekt å lesa om dine barndomsminner:-) Kjenner meg igjen. Eg slukte sjølv det meste av bøker. Nancy Drew og Bobseybarna var favorittar som eg arva av mamma (som og var ein lesehest). Ellers så slukte eg ALT av Astrid Lindgren. Og bøkene om Mummi. Den boka eg har lest mest er Ronja Røverdatter. Eg fekk den av oldemor til jul, og har den enda. Den er heilt fillete etter over 20 års bruk (eg les den gjerne enda... kremt...) ;-)Huskar du forresten "det suser i sivet"? Den og var fantastisk! Og "den hemmelige hagen"? ... og slik kunne eg sikkert fortsatt;-) Gler oss til helga. Klem:-)

    SvarSlett
  3. Så artig å se de bøkene igjen, jeg leste de samme! :) Dvs da venninnen min leste Bobseybarna, hoppet jeg rett til Frøken Detektiv, veslevoksen som jeg var da ;)) I tillegg arvet jeg alle bøkene om Hardy-guttene fra min far. Var en skikkelig lesehest i oppveksten og ble også tidlig "bladoman", leste de samme bladene som deg :) Ha en super helgestart! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!