torsdag 7. juli 2011

100 % Nytings


I dag har det vore ein fabelaktig dag her i Stavanger, sol og varmt, reine sydenstemninga. Måltid er inntatt på terrassen i maks kosefaktor :)



Dagens rett var pastasalat med kylling, focaccia og kvitløksdressing. Oppskrifta eg med suksess har nytta fleire gonger er som følger:


1/2 kg kveitemjøl
25 gr gjær
1 ts salt
1 ts honning
4 dl lunka vatn
1 ts oliven olje


La heve i 1,5 - 2 timar. Denne passar fint til ei lita langpanne. Når du har flytta den over frå bakebollen så la etterheve i ca. 15 min. Lag fordjupningar i brødet strø over oliven, fetaost eller det du måtte ønske. Eg pleier å drysse over litt rosmarin og havsalt, og så heller eg litt olivenolje over til slutt.

Steikast i ovnen på 250 grader i ca. 15 minutt, til brødet er blitt gyllent. Og så er det berre å kosa seg.




Me har eit kirsebærtre i hagen (iiiiiiiiik, eg har fått beskjed om at det treet me har i hagen er MORELLE tre), men bæra er ikkje heilt modne enno, så foreløpig lyte me snopa kirsebær på butikken (*rødme*... Herr Fryd har gjort meg oppmerksom på at det også er moreller som er kjøpt på butikken).

Mmmm...


Slike dagar har eg bestilt fleire av, håper at bestillinga er mottatt!


I morgon er det fredag, folkens, fins det kjekkare dag, eller??

Alle bilder er tatt av Frøken Fryd med mobilkamera.

Klem Eli

4 kommentarer:

  1. Takk for mange fine ord i min blogg! :) Høres ut som en strålende dag i Stavanger. Vi hadde også pastasalat i dag, men med "kjøpebrød" til ;) Jeg er ikke flink på gjærbakst, det er mannen i huset sin spesialitet :) Ha en strålende ukeslutt! PS: Det er visst noe eget med damene i Stavanger-området, i hvert fall skal en tro mange av de bloggene jeg har lagt mest merke til! Virker som kreativiteten virkelig blomstrer i den delen av landet :)) Klem

    SvarSlett
  2. Hei Eli
    Tusen takk for koselig kommentar ღ Jeg bruker et program som er gått ut på dato, det heter for PhotoDraw. Men det er et annet program som er gratis og lett å redigere bilder i som heter PhotpScape. Klikk her for å lese om programmet og laste det ned gratis.

    Ellers kan du se på innlegget mitt der jeg gir noen tips om programmer, Klikk Her for å komme hit.

    Med programmet PhotoScape kan du enkelt lage fine rammer rundt bildene og sette tekst på bildene.

    Jeg tenkte kanskje at jeg kunne lage en header til deg hvis du vil, men vet ikke om jeg får tid før jeg skal ut i ferie, og oppå det hele så sliter jeg med prestasjonsangst ;) Får jeg tid, og bilder så kan jeg kanskje prøve litt senere?

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Kjære Mette, du er berre skjønn! Tusen takk for gode tips og råd, eg skal sjekka ut det innlegget samt PhotoScape:)Prestasjonsangst må du ikkje ha, du er jo kjempe flink!

    Riktig god helg til deg :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Ser nydelig ut! Her står morelltre på ønskelisten, vi får se hva det blir til i løpet av sommeren.
    Nyt sommeren!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!