mandag 18. juli 2011

Det gode liv





Me lever fortsatt det gode liv her på naustet! I går kveld var me ute med gode venner og spiste middag og rettelig kosa oss. I dag har me tatt det med ro på naustet og fått sol i fjeset. Herr Fryd og onkel H har vore på Siggjo på fjelltur og pimpa legger og lår ;) Frøken Fryd har vore på shopping og snopa seg litt fine klede, veldig fornøyd med det!

Apropos pimping... har du merka at ein blir litt ivrig når det gjeld styling av omgivelsane? Eg tok litt av i går, og det gjekk grusomt ut over onkel H... Me måtte rett og slett ta nytt bilde som var litt tøffare etterpå!













Denne makrellen her svømte litt rundt i ein stamp på brygga, men så fekk han sleppa ut i den friske, kalde sjøen igjen etterpå.








No har eg kost meg med litt interiør blad og litt  meir Harry Hole, og ein god, kald og grønn boks i handa, og det tenker eg fortsetta med, for no kikkar sola fram att gitt. Deilig temperatur og me lever det gode liv :)










Klem Eli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!