lørdag 9. juli 2011

Peace

Foto: Frøken Fryd

For omlag to år sidan begynte eg å kosa meg med å laga øyredobber, så "avanserte" eg til å laga armband og deretter smykker. No har eg hatt ein long pause, vil kun gjera det når det er kjekt, skal ikkje vera ork - berre kos :)

Foto: Frøken Fryd


I går kveld produserte eg to smykker og eit armband, og no er eg såpass inspirert at eg snart må ta meg ein tur på Perlehuset og snopa meg litt nye krystaller og skinnsnorer. Sommarveret lar jo vente på seg, så då er det kjekt med litt inne syssler og ein kopp "snope-kaffi" til.


Foto: Frøken Fryd

No har me vore på kino heile Familien Fryd pluss Frøken Fryd sin lillebror :) Det var kjekt. Eg pynta meg med egenprodusert bling ;)

Foto: Frøken Fryd

Foto: Frøken Fryd



Foto: Frøken Fryd

Ha ein fortreffelig laurdagskveld!

1 kommentar:

  1. Flotte smykker! Hvor har du kjøpt den ringen som det står BELIEVE på?? Jeg driver selv og lager smykker :) Dvs har hatt en laaang pause, men har diverse uferdige smykkeprosjekter som nok må ferdigstilles en vakker dag ;) Tør egentlig ikke tenke på hvor mye ubrukt smykkemateriell jeg har liggende og hvor mye penger jeg har brukt på det ;) PS: Lekker layout du har laget på bloggen din! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!