torsdag 25. august 2011

Tips, takk :)

Eli freidig plassert i Herr Fryd sin sofa...




Javel, jenter... Dette vert min utgangsposisjon i helga, eg skal nemelig vera gressenke! Sprekingen på bildet under her skal nemelig ut og sykla 185 km frå fredag morgon til søndag ettermiddag - eg er dronning over fjernkontrollen. Weeeeee!










OG eg skal være heilt sprø og ikkje bruke denne sofaen under her - eg skal bruka Herr Fryd sin sofa (iiiik - lever farlig, eg veit...).





Eli sin sofa



Har dåke "faste plasser" i heimen? Har du ein stol eller sofa som er "din"? Me er veldig sånn har eg merka... i den grad faktisk, at ungane vert forvirra om me har besøk og gjestene set seg på deira stol. No har me heldigvis unngått at gjestane vert utsatt for intens stirring, slik som det kan bli i kantina eller på pendler bussen... du veit - når den som "eig" plassen berre stiller seg opp ved sidan av og berre står og ser til den uheldige nykommaren flyttar seg.




Foto: dailyhaha.com



Men altså, tilbake til "tips-takk"... eg treng film tips. Eg er stort sett alt-etande når det gjeld film, men sidan eg er dronning & de så trur eg at eg kjører litt sånn "jente-film-tema-helg", men er ikkje knallhard på dette, om dåke har tips som er litt i ei anna gate så tar eg svært gjerne i mot!

Det går altså mot ei rolig helg, med duftelys og interiørblad og jentefilm og dill og dall og kos. Jada, eg er heldig :)


Klem Eli




7 kommentarer:

  1. Hmm, filmtips er jeg ikke god på. I hvertfall ikke jentefilmer. Men hva med de vampyrfilmene? Er ikke det en "epick love story"? Du vet new moon og de.

    Kos dem masse med å regjere både stolen og fjernkontrollen helt selv ;)Deilig ;)

    Ha en super dag ;)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en herlig helg du går i møte! :) Har selv sett alt for få jentefilmer siste årene, mannen er jo hjemme hele tiden! Men han skal faktisk bort på jobbreise hele neste uke, så da har jeg min sjanse :) Hvis ikke ungene sliter meg ut og jeg legger meg samtidig med dem da ;) Du har vel sett Sex and the City-filmene? For ikke å snakke om serien? Det er det jeg kommer på for øyeblikket altså. Spent på å se hvilke andre tips du får :) Ha en fortsatt strålende augusttorsdag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Jeg tenker meg at du får ei herlig helg:-))
    anbefaler filmene spis elsk lev og it`s complicated, begge er bare herlige filmer
    God film helg, klem:-)

    SvarSlett
  4. The holiday, Marley and Me (ha lommetørkle tilgjengelig), Pans labyrinth (ingen jentefilm, men vakker), Absolutt alle Tim Burton filmane og så som i himmelen. Eller Himmelblå maraton;-)

    SvarSlett
  5. Hihi, nei her i huset sitter vi hulter i bulter :)
    Kanskje fordi vi har en sofa med to sjeselonger som er lik på hver side, så det spiller egentlig ingen rolle?

    Ha en finfin torsdagskveld!
    Signe

    SvarSlett
  6. He, he... herlig innlegg!! Her i huset har vi helt egne plasser når vi spiser. Det har noe med småkrangling blant ungene å gjøre.. Vi måtte bare si at der sitter du og der sitter du... og sånn blir det - basta!! Ellers har vi nok våre favorittplasser foran tv´n.
    Flotte farger på putene i sofaen din :)

    Kos deg masse i helga og nyt kveldene :) Heidi

    SvarSlett
  7. Hihihi! Vi har faste plasser hos oss også! Ungene er fremdeles så små at de sitter på Tripp-Trapp-stoler innstilt etter rumper på to og snart fem år, men de blir veldig forvirra når noen setter seg på "våre" plasser! Da jeg vokste opp hadde vi også faste plasser, så jeg anser det som HELT normalt med faste plasser... ;-)

    Takk for kjempekoselige kommentarer på Tryllehusbloggen! :-)
    Du har jo en kjempeinspirerende og fin blogg, og jeg har herved lagt meg til som stolt følger!

    Klem, Kathrine i Tryllehuset

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!