lørdag 27. august 2011

Skap Det Sjølv - smykke stativ





Tidligare laga eg nokre skull armbånd, og når eg skulle ta bilete av dei så tredde eg dei på ei grein av drivved. Eg likte veldig godt resultatet og dei små grå begynte å røra litt på seg. Eg visste at eg hadde nokre slike små greiner, men korleis skulle eg laga fot til dei?







Vel, det løyste seg. Eg såg plutselig på hylla over TV'en der eg har ei "maske" som står på eit stativ og kom på at eg hadde eit slikt stativ som eg ikkje bruker. Og vips, fram med drillen og laga eit hol midt i greina ca, litt trelim og så var smykke stativet klart på 1-2-3! Synst det blei tøft eg :)
















Eg sel nokre smykker ute hos "Happy Hands & Feet" på Forus, så ein del av skull armbanda havnar nok der ute. Men eg likte egentlig så godt dette smykke stativet at det spørs om ikkje badet vert pryda med det i staden for det eg har, sjølv om eg har gjort det klart som "salgs stativ" ;)







No skal eg putla litt i heimen og gjera det ryddig og fint. Og så får eg ei kjempe skjønn venninna på besøk til litt kaffi drøs, muligens vert det ein liten shopping tur også - kven veit? Eg har heile dagen for meg, og eg elsker det! Herlig med helg, dåke :)

Ha ein fin-fin dag, folkens!


Klem Eli :)

7 kommentarer:

  1. Wow! Så lekkert!!! Ha en fin helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Knallfint stativ og kule armbånd! Flink du er!
    Kos deg masse!!!
    Klem :) Heidi

    SvarSlett
  3. Så tøft Og ikke minst praktisk!
    Lurer på om jeg ikke må herme etter dette :)

    SvarSlett
  4. Stilig ble dette og vedlig praktisk!
    Kn gjerne bruke det på LS?
    Du er nå i bloggrullen :D

    SvarSlett
  5. Å så supersmart og stiilig!

    Kathrine i Tryllehuset

    SvarSlett
  6. Så kreativ du er! Kjempeflott, både stativ og armbånd! :) Klemmer

    SvarSlett
  7. Utruleg kult smykkestativ! :) Liker!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!