lørdag 17. september 2011

Can you hear the morning singing?






Ja, folkens... Korleis er denne laurdags morgonen? Kan du høyra den synga?? Eg vil uansett anbefala at dåke startar dagen med denne herlige songen :) Den er så glad, engasjert og ekte for ikkje å snakka om at den viser ein fabelaktig natur! Ein kollega av meg viste den til meg i forrige veka, og eg tenkte umiddelbart at DENNE må eg dela, eg vart sittande med eit fjollete flir og trampa takta inne på kontoret. Og så gjekk det i gløymeboka, shame on me, heilt til eg såg den inne hos Veronixmarie i dag. 

So, here you go, good people :) 

"Can you hear the morning singing?
Yeah yeah yeah yeah!"






Ha ein fabelaktig laurdag :)

Klem klem!

4 kommentarer:

  1. For ett herlig gla'innlegg! *smiler*

    Fabelaktig lørdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. YEAH!!! Kul gla-sang!! Takk!!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hihi, nå holdt jeg nesten på å si at landskapet liknet litt på Norge :) For de høres nesten amerikanske ut når de synger! Og så var det noe unorsk med personene i videoen også. Men jeg fant ut at bandet er norsk likevel, da jeg googlet dem ;) Ha en fortsatt herlig lørdagskveld! Her skal vi prøve å finne en god film på Apple TV nå :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Så gøy!! Denne gjengen er fra Kåfjord i Troms :D Musikk videoen er tatt rett ved hytta vår :D Veldig morsomt!
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!