torsdag 1. november 2012

Good times!



Here we go again!
Bloggtreff.
Good times!
Flotte folk samlast til ein herlig dag.
Og primus motor?
Det er Maia det... den fabelaktige!
Ho ordner ut, koordinerer og tilrettelegger i ein stil som berre Maia kan.
Me andre, me berre dukker opp, og får alt servert på sølvfat.
Det er nesten ufint kor heldige me er.
Men berre nesten :-)
For Ella, ho fikser navnelapper.
Mari Ann fikser lodd.
Linnea fikser posar frå Kull som me kan samla gåver i.
Tonje har organisert med bestilling av resteurant når me har returnert til Stavanger.

Frøken Fabelaktig har hanka inn sponsorar til bloggtreffet.





Og kven er det som kjem på bloggtreffet då, undrar du?
Jo, det er fine folk det :-)
Nokon har eg møtt før, og gleder meg til å møta igjen.
Andre skal eg møta for første gong, og det er jo alltid spennande.
Her har du ei liste med link til alle som er så heldige å få vera med.



Bråtan | Renate
ElleMell | Hanne
Tretoen | Linnea
Frøken Fryd | Eli
Fabelaktig | Maia
Pink Lady | Tina
Lizas verden|Liza

Byfrua | Veronica
Fargebarn | Eline
Mellaogmalla
 | Linda
Bondekåna| Linda
Hildemora | Hilde
Vinkelveien | Lene
Siljes blogg | Silje
Grip Dagen | Marit
Min glede | Annfrid
Camillaeli | Camilla
Prinsesse Elin | Elin
Vakre dager | Tone
Rom for alt | Penny
House of Bo | Bente
Mrs Hardy | Manuela
Fruehuset | Marianne
Feien og Fjong | Hilde
Lizas Verden | Analiza
Lisettes Perler
 | Lisette
Snødronningen| Hege
Ella og litt til | Elisabeth
LillPastill | Lill Charlotte
Dagdrømmeren | Tonje
Snuskebassa | Liv Astrid
Meaning Moon | Cynthia
Et Levende hjem | Vibeke
Top of the Moon | Kristina
A little bit of me | Michelle
Elisabeths Idyll | Elisabeth
I vinduskarmen | Veronika 
Petrus&Petrine | Nann Karin
Jentene i Svingen | Karoline
Torbjørg i Stavanger | Torbjørg


Det er ikkje småtteri når Maia ordner ut som dåke ser.
Men altså, det eg ser absolutt 100% mest fram til, det er bussturen!
Eller kanskje forventningen som flagrar i magen fram mot treffet.
Det å gleda seg til å vera i lag med så mange positive, sprudlande, kreative, inkluderande og elskverdige damer.
Å få møta bloggerar som eg kun har kommunisert med online til no.

Ein heil gjeng møtes for å ta buss i frå Stavanger via Sandnes til Moi. Og på denne bussturen blir det underholdning, utlodning av gåver, latter, humor, skravling, kakling, hyling, fnising og samhold. Målet på Moi er Den Franske Landstil, og dei damene der, dei er ikkje snaue altså. Me har vore på bloggtreff hos dei før, og fekk hakeslepp heile gjengen. Moteshow, muligheten for å vinna ein "bli-ny-dag", shopping og champagne. Det er så eit bloggehjerte fryder seg. For dei som ikkje har anledning til å stilla på bloggtreff for shopping så har Den Franske Landstil nettbutikk, start julehandelen her!



Når me snakkar om nettbutikk... eg blei så glad då eg åpna mailen min i dag tidlig, og fekk melding i frå designspirit at dei ville sponsa bloggtreffet med ei gåve til utlodning. Designspirit åpna fysisk butikk i Hillevågsveien 101 i Stavanger i mai, eit skikkelig smykkeskrin av ein butikk. Og den har eg vis-à-vis arbeidsplassen min. Det krever viljestyrke å ikkje berre setta seg i ein fatboy inne hos Anette i staden for å gå på jobb, og berre sitta og beundra alle dei fine tinga. Konseptet til Designspirit er nemlig å tilby kjente merker av høg kvalitet og god design, så det er mykje lekkert å kvila augo på...

Kameraet blir med på bloggtreffet, så det skal sjølvsagt dokumenterast på bloggen etterpå. Og underveis så blir det nok oppdatering på Instagram.

No blir det ein runde til med Spartacus, Frøken Fryd er fortsatt hekta på Netflix... Ikkje bra.



11 kommentarer:

  1. Ååååååå gleder meg Eli!
    Tiå har gått fort siden denne ballen begynte å rulla.

    SvarSlett
  2. Så flott. Kos deg med blogtreff :)

    Jeg har startet et blogglotteri i dag. Kom gjerne innom og trekk lodd :)

    SvarSlett
  3. Høyres fantastisk ut! Kos dåken masse ☺ Og god helg te deg, klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Dette kommer til å bli megabra!!
    Snakkes i morgen:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Dette blir kjekt!! Skulle du skrive navnelapper denne gangen også? Jeg la plutselig merke til at bloggnavnet mitt er noe feil på listen:-) Men det gjør ingenting:-)
    Snakkes i morgen:)

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Åh som eg gleder meg!! Tenke bussturen blir minneverdig!!
    Snakkes i mårra!!

    Klem

    SvarSlett
  7. kos deg Eli :) og goooood helg!

    klem
    henriette

    SvarSlett
  8. Gleeeeeder meg ;-)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  9. Åhh de skal få det så kjekt! :) eg får håpar det byr seg fleire anledingar :)

    god helg, vakre Eli! ♥

    SvarSlett
  10. Det blir så bra !!
    Snakkes snart :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!