torsdag 22. november 2012

Om å ta sorgene på forskudd...




Av og til, berre for å vera heilt heilt sikker, kan det vera lurt å ta sorgene på forskudd.
Sånn for sikkerhets skyld liksom...
For tenk så innmari slitande og trøttande og irriterande det må vera å ikkje få engsta, angsta, kvi og grue seg til noko som har potensiale til å gå skikkelig og grundig galt? Eller i alle fall bittelitt galt.
Rett og slett å bli snytt for det, fordi du liksom skal tenka positivt, vera glad og ubekymra og, antagelig, litt sånn ufordragelig optimistisk...?


Kom igjen, spring frå alt som er skummelt og ukjent...


Bleurgh!

Nei, takke meg til ei skikkelig forskudds sorg.
Slik som Frøken Frykt hadde på mandag og tirsdag for noko som ho skulle på onsdag.
For virkelig å velta seg i det så grua ho seg allerede FØR mandag også. Jadda!
På onsdag skulle Frøken Frykt nemelig ut på kundemøte. Aleine.
Å hekkan så skummelt!!
Frøken Frykt forberedte seg så grundig som ho kunne (altså utover å på forhånd grua seg for å bli satt fast for noko, eit eller anna, kva som helst, som kunden muligens, kanskje, kunne komme til å utfordra ho på). Frøken Frykt satte seg godt inn i temaet, sjekka, dobbelsjekka og dagen etterpå så sjekka og dobbelsjekka ho igjen. Og noterte seg litt stikkord. Og grua seg sjølvsagt. Og kjente på angsten. Skikkelig flink pike!



Frøken Frykt i egen redde person.


Når Frøken Frykt kom til kunden så var dei to stykker som skulle sitta "på andre sida av bordet", så i tillegg til å ha forhåndsangst så var ho overmanna. Oh Lord...
Men, trur du ikkje at det gjekk bra da?
Rett og slett skikkelig bra!
Så bra at kunden gav ho ros og sa: "godt observert!"
Men du veit, då kom det berre eit lite nikk med eit høflig smil frå Frøken Frykt.
Utanpå...

Inni derimot. Inni hovudet til Frøken Frykt så kom det støtvise, høge gledeshyl!
Fryken Frykt som no fasa over til Frøken Fryd ulte som ei ulvetispe inni hovudet sitt.
Armane var strekte mot vilden sky, og smilet gjekk rundt-og-rundt-og-rundt-og-rundt...
Inni hovudet sitt hadde Frøken Fryd moonwalk oppå møtebordet, knipsa takten med fingrane og var direkte høg på seg sjølv.

Jammen var det godt når møtet var over, og Frøken Fryd kunne hiva seg i bilen, guffa opp kjekkaste musikken og i ekte Jerry Maguire stil ta fatt på turen tilbake til kontoret...







Trur dåke at Frøken Fryd kjørte rett på kontoret?
Nope!
Frøken Fryd stoppa og kjøpte seg ein ny kjole.
I rein lykkerus.
I rein "God Damn I am THAT good" lykkerus...

Tjohooo!
Takk og lov for all den energien som vart svidd av på å grua seg.
Det var skikkelig konstruktivt og usedvanlig god bruk av tid.

Eller ikkje.

Pleier du å ta sorgene på forskudd??



12 kommentarer:

  1. Sjølvsagt gjekk det fint!
    Og eg flirer for meg sjølv her. Skulle tru det var meg du skreiv om. Eg er frykteleg flink til å å ta sorgene på forskudd. Må tenke gjennom alt som kan gå gale. Bruker mykje energi på det , ja :)

    SvarSlett
  2. Hahaha! :) JA! Det gjer eg. Stort sett alltid ;) skikkelig flink pike-ting det der ja ;) du skriv som alltid så frydefrøkenfylt herlig, Eli :D

    ☆★☆ klem frå meg :))

    ps: den kjolen var vel fortent!!! ;)

    SvarSlett
  3. Ha ha, elsker å ta sorgene på forskudd. Særlig store sorger. Som da ikke kommer. Men greit å ha vært gjennom dem på forhånd...

    SvarSlett
  4. Du er så god!!
    Ja, jeg er også sånn som tar sorgene på forskudd...
    Og som regel går det jo fint :-)
    Og du, den kjolen fortjente du :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Herleg!!! Uff ja dei kjem både på forskudd og etterskudd. Ikkje ofte dei vert erstatta med slik lukkerus du fekk oppleva. Men erfaringa er gjort, ingen grunn til å tvila på eigne evne føken! :D

    Klem!

    SvarSlett
  6. Så gøy! En velfortjent kjole. Slitsomt å grue seg sånn, men om du ikke hadde vært innom den angsten så hadde du ikke kunnet unne deg en sånn premie i like stor grad.....tenker jeg. :-)

    SvarSlett
  7. Alltid så herlige innlegg her inne hos deg Eli, blir rett og slett i godt humør:-))
    Tusen takk for superkoselig kommentar inne hos meg, det varmer.
    Ønsker deg en flott helg

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Flinka !!
    Jeg tar selvfølgelig alltid sorgene på forskudd..må liksom alltid grue meg litt..sånn for sikkerhetskyld :(
    men lærte faktisk litt på et foredrag av Jan Thomas en gang..man skal ikke bekymre seg over ting man ikke kan gjøre noe med...tror det hjalp på noen ting..som f eks bekymre seg over været i uker før man skal dra på ferie...

    Ha en herlig helg du Eli!!

    Klem:)

    SvarSlett
  9. hehe du er fine du Eli, utrulig bra skrive ;)...og ja her er me nok mangen som kjenner seg igjen :)...men eg veit at du er god i jobben din, så eg veit at du heilt sikkert leverte bra som alltid, stolt av deg min venn <3 go klem Janne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine Jannemor :) Tusen takk, kjære venn! Gleder meg til å få ein god Janneklem til helga <3

      Klem Eli

      Slett
  10. Frk. Fryd,
    Du skriver helt fantastisk og du treffer ditt publikum midt i magen og hjertet med hvert innlegg..
    Jeg ler så drøvelen flagrer, over dine små sannheter, som er en stor del av livet og hverdagen til oss jenter midt i vår beste alder.
    Tusen takk :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Hilde :) Tusen tusen tusen hjertelig takk for fagre ord. Du skal vita at det er veldig stas å få slike fine tilbakemeldingar, eg set stor pris på det.

      Stor klem, Eli

      Slett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!