tirsdag 20. november 2012

Sonny

Bilde lånt hos Rogaland Teater


I dag skal Frøken Fryd vera kulturell.
Eg skal på Sonny altså, og gleder meg!

Denne forestillinga var så godt likt at den rett og slett er blitt krevd satt opp igjen av publikum.
Sonny er ein barokk, burlesk, maksimalistisk og storslått historie om dei store spørsmåla rundt svik, vennskap, kjærlighet og død i samspel med Kaizers musikalske univers.

Kan vel ikkje bli feil det?

I midten av desember tar eg med Lillebror Fryd for å sjå Aladdin.
Teater er GØY!

Likar du å gå på teater?



 

4 kommentarer:

  1. Sonny er noe av det BESTE jeg har sett på teater!
    Muligens det aller beste:)
    Aladdin har gutten min vært på med venninne
    (a romantic date, rett og slett:)-og falt visst i smak! Kumme tenkt meg å se Sonny igjen.. Heldige du Eli; enjoyyyy! (Ellers er ikke teater helt min greie..Ser alltid dårlig i den gamle, flate teatersalen og det skal være særdeles fengende for at jeg skal like det som spilles.. ;o)

    SvarSlett
  2. Teater er gøy! Ønsker selv å få med meg Sonny en dag. Har kun sett Jungelboken 2099 ved Rogaland Teater og den var fantastisk bra! ;)

    Ønsker deg en fin onsdag! :)

    klem Penny

    SvarSlett
  3. Ikke så veldig glad i teater..likte godt Sonny !!
    og elsket Skyfri himmel..men det stopper nok der:)

    Men barneteater er fantastisk..de er alltid så utrolig flinke !! Har sett stort sett alt opp gjennom årene med jentene..men nå er det slutt på det da!!

    Ha en fin kveld..her er det forening snart..men først en god (?)joggings..

    Klem.)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!