søndag 18. november 2012

Happy go lucky!



Jepp.
No har me knipsa 115 bilder på Hellestøstranden.
Jammen har me flott natur her på Jæren!
Me bør finna eit par som passar til julekort... eller?
Trur Herr Fryd må få vera med i år.
Står ikkje på innsatsen i alle fall...




Kjekt å bla gjennom når slike øyeblikk er blitt foreviga.
Spretten type han der Herr Fryd!

No skal ho mor på kino og sjå Breaking Dawn og spisa snop.
Eg er så heldig!
Etterpå skal eg laga julekort.
Kjekt!

Kva skal du gjera på i dag?




12 kommentarer:

  1. Så kult bilde :)

    Ha en flott dag videre!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Kos deg på kino og et masse snop for da e jo såå godt,herligt:)flotte bilder fra vakre stranda,hadde ønskt me hadde slike flotte strender her og,men får nøya oss med noken steinete strender:)
    Sjarm med dei og!

    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Eg skal, eg måå, dit ein gong...

    SvarSlett
  4. Ja, du er heldig, Eli! :) og det er så fint at du sett så stor pris på det! ♥ Eg såg Twilight nr 2 på iPaden i går, må sjå om eg blir like hekta som alle andre ;)

    Kos deg med godteri & kino! :)

    søndagsklem frå Lina

    SvarSlett
  5. Åh, nå savnet jeg Jæren!! Hellestø er min favoritt-strand!! (ja, jeg er lokalkjent ;)) Nydelig plass, ser ut som dere har kost dere glugg!! Jeg håper du får en nydelig dag videre. Jærstrendene er virkelig noe for seg selv..kan ikke måle seg med noe (selvom "vår" strand her faktisk er kåret til en av norges fineste...så savner jeg ofte Hellestø ;)) Sender en varm klem (og må nok en gang si jeg gleder meg til bedre tider og til vårt treff halvveis ;)) klem klem

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Mange flotte bilder!
    Blir garantert noen fine til julekortet der ;)
    Ønsker deg en fin søndagskveld ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Så mange herlige bilder :)

    Kos deg med Twilight.

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett
  8. Fantastisk fine bilder!
    Håper Breaking dawn var bra, lyst å se!

    SvarSlett
  9. Herlige øyeblikk du har fanget Eli !! Tipper det blir noen råtøffe julekort:) Her blir det også julekort fra tur i skog og mark gjennom hele året:)
    Fin uke til deg!
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  10. For ein fantastisk plass å ta bilete! Sikkert mange blinkskot der ja ☺ Julekortet trur eg at eg er ferdig med nå...trur eg...kanskje...! Alltid nåke som kan bli bedre, men må vel sei meg ferdig nå. Får sende det av gårde til kopiering

    SvarSlett
  11. Det er så flott ute der! Tenker det blir fine julekort av disse :)

    SvarSlett
  12. Flotte bilder !, gleder meg til julekort ! :) klem Janne <3

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!