lørdag 17. november 2012

Should have, could have, would have...




I dag hadde eg tenkt å gjera ein del ting.
Når eg står foran spegelen og steller meg om morgonen går eg tydeligvis gjennom kva eg vil ha utført i løpet av dagen.
Ikkje alltid ein god ting, for eg blir stressa. Av meg sjølv.






Det eine eg hadde tenkt å gjera var å kjøpa ny nattkjole.
Lillebror Fryd og Storebror Fryd er for store til at mamma kan gå rundt og slenga i berre trusa.
Det er i alle fall mi meining.
Eg hadde også tenkt å kjøpa ny øyenskygge. Berre fordi eg har lyst på ein. Så det så!
Utover det så ville eg kjøpa (jada, kjøpa-kjøpa-kjøpa) ein sånn dings som du lagar hol i egg med.




Ellers så hadde eg ein del ting innomhus som eg ville få unna.
Kva har eg så gjort i dag?
Eg har spist frukost, god frukost, i lag med Lillebror.
Eg har hatt ein deilig long dusj.
Har tatt på meg fjes.
Så har eg surfa på nettet.
Sett på opptak frå Privat Praksis.
Surfa på nettet.
Sett på Two and a half men.
Surfa på nettet...
Eg har ikkje vore ute av døra. Faktisk!
Ikkje ein damn shit av det eg hadde tenkt å gjera har eg gjort.
Og det gjer meg absolutt ingenting!




Vel, eg har tatt bilder da.
Det blei aldri skikkelig lyst ute i dag.
Så eg har kjørt ein testrunde for å sjå om det går an å ta bilder.
Det går an. Men dei blir kornete. Veldig.
For eg bruker ikkje blitz. Visstnok.

Kva har du gjort i dag?
Handla ferdig alle julegåvene?
Eg har ikkje begynt ein gong...



17 kommentarer:

  1. Deilig med slike dager også, man trenger det noen ganger :)
    I dag skal jeg kose meg med Pinnekjøtt, nam, nam :D er det beste jeg vet.
    Så litt rødvin også, må nyte livet!

    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hihi skjønneste deg:)
    Du er ikkje den einaste som nesten ikkje har vært utenfor døra idag,er liksom ikkje så fristandes å gå ut,synest da regna i heila landet for tida både sør og øst og vest,når me var på Sørlandet sist helg så regna da heile tida..
    Eg er sån halvveis med julegavene,må få litt lønn først før eg tar resten:)
    Høyres ut som ein fine kosedag du har hatt,godt med sånne innedager og!

    Ein kjempefine kveld til deg Eli:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Lik deg, blir og stressa av mine egne planer. Det blir som regel bare fjas og vas. Noen ganger tar eg skippertak og gjør flere ting på en dag... Det føles liksom så godt! Eg e fan av å slenge rundt heime og liker som regel best dager uten planer - for då blir eg jo ikkje stressa, hihi! Nei, i dag kom aldri dagslyset.. Får håpe vi får bedre vær i morgen ;)

    SvarSlett
  4. Høres akkurat ut som hos meg:)
    I dag har jeg ikke gjort noe av det som var planen...
    surfet, spist, sett på opptak og kooosa meg i sofa'n:)
    Digg med slike dager og da ♥

    SvarSlett
  5. hahaha ...æddabædda, eg har gjort møkje i dag pga julainnlegget ditt i går :)
    les dagens innlegg hos meg :)

    SvarSlett
  6. Så herlig å se at det er andre som også har akkurat slike lørdager som jeg har ;) SKULLE liksom på trening, men "slumret" til kl. 11:p Og siden har tiden bare gått. Ble en kjapp tur på kina'en etter litt mat, og innom Kiwi for litt snoping :p

    Nå er det sofa-sliting, og tv-titting ;)

    Ha en FIIIIN kveld - kanskje morgendagen blir mer effektiv?
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  7. Høres ut som en herlig dag!

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Spør du meg, så har du hatt en fabelaktig dag. Vi har sparklet, pusset og malt. Gulv er støpt og vi er snaart ferdig.

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Eg (vi)har gjort så mykje, at eg faktisk skal la vere å fortelje om det! :) Synes dagen din var fin eg? ;)

    Flotte bilder, så koseleg hos deg!
    Det er stativ som gjeld denne årstida,
    vanskeleg å ta skarpe bilder uten! Utruleg
    kor mørkt det er viss vèret er grått?

    Nyt helga vidare!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  10. Ha, ha du e så fine ;)
    Og kjenner meg igjen...
    Så fine bilder du viser i dag. Ikke verst vare det ;)
    Høres ut som du har kost deg da.
    Nyt helgen også -i morgen er butikkene stengt, så ingen dårlig samvittighet for hva som skulle vært handlet inn hi, hi.
    NB! Snart braker det løs med søndagsåpent, så nyt mens du kan ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Så herlig julestemning du har hjemme hos deg :)
    Og takk for gode ord om vårt nye hjem - du er bare god!

    Klem og nyt siste rest av helgen din :)
    Signe

    SvarSlett
  12. Sånne dager er gode av og til synes jeg, Eli....jeg liker best og ha dager uten planer. Da legger jeg opp dagen etter form og energi, og er uavhengig av andre;) Men kjekt med planer også altså....hehe...

    SvarSlett
  13. Forresten....fine Bilder du har tatt av hjemmet ditt. Ser lunt ut hos dere...koselig med lysstilleben.

    SvarSlett
  14. Hehe høres ut som du og jeg hadde sånn ca samme dag i går, bortsett fra at jeg måtte ut å hente bilen som stod på Bryne (hadde ikke spesielt lyst, men må man så må man;)

    Mine planer for helgen har egentlig vært å shine litt opp hjemme, med sykdom i ukesvis(kjennes iallefall sånn ut) så er ikke alt på stell nå... Har jeg shina? Nop, jeg har laget mange blogginnlegg, surfa på nett, sett litt på tv og surra rundt... Jaja, søndagen er jo ikke over enda, kanskje jeg skal hive meg rundt!

    Ha en herlig søndag fine Eli :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Halloen, gjett om eg kjenner meg igjen!! Ingen klarer å stressa meg opp så mykje som meg sjøl...huskelista (-ene) er lange som bare rakkeren, men kjem eg igjennom alt...neeei! Skal bare....vettu - og så er jo halve dagen gått og me må handle og lage middag...vips så var visst dagen øve! Eg bare eeelsker å ikkje ha planar, å drikke kaffi, sein frokost, surfe på nettet og bare ta alt i mitt tempo. Men det blir gjort lite...pyttsann andre dagar er jo bare supereffektive så dei får kompensera tenker eg. Fine nye veka te deg fra meg, Kjersti

    SvarSlett
  16. Forresten, så må eg bare kommentera bildene dine- synes dei var så fine. Koselig i stova di, søtt fuglebur m/plante du har i vinduskarmen.
    Det der dagslyset er litt dårleg for tida ja. På lørdag hadde eg bursdag og då fekk eg meg eit nytt objektiv, 50 mm. Med den kan eg ta bilder i dårlegare lys enn dei to andre eg har. Hadde lånt meg eit av ei venninne tidlegare og merka det godt når eg leverte det tilbake. Endelig har eg fått mitt eige, verkeleg å anbefale altså ♥

    SvarSlett
  17. Hahahahahaha, FOR en HERLIG dag!!! Synes du har vært sånn akkurat passe stressa jeg :-) Ho ho!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!