onsdag 14. november 2012

Super mamma!



Dei tre øverste linjene er sjølvsagt reint sprøyt!
For eg er SUPER MAMMA!!
Eg gjer jo ikkje feil, haha (!!) for ein tanke...
Eg kan alt.
Eg er kul.
Eg ser bra ut.
Eg har dei rette kleda.
Eg veit om alle dei kule tinga.
Eg rett og slett berre veit kva ungdommen likar.
Henger lett med på språket, lol lizzom.
Tenåringen synest det er stein kjekt å henga med mamma.

I morgon er det klassefest på bydelshuset.
Super mamma skal vera med og hjelpa til.
Dette er kjempe populært hos tenåringen!
Han skrangla jublande bortover golvet med dei litt for lange armane og dei litt for lange beina når han fekk høyra at mamma skulle vera med.
Tenåringar er berre koordinerte!
Det varmar eit mammahjerte å vera så velkommen.

Eg tenkte at me skulle ta følge opp.
Så får eg alt med meg liksom.
På veien tenkte eg at me kunne snakka litt om kven han likar spesielt godt om dagen.
Han forteller jo så gjerne alt til mamma.
Egentlig skal eg jo hjelpa til med å servera pizza og slikt.
Men ærlig talt, då får eg jo ikkje med meg noko, så det lyt eg berre droppa.
Eg er sikker på at tenåringen held av ein plass til meg ved bordet.
Ei liste over kven han kan og ikkje kan dansa med er alt klar.
Hallo, eg stiller forberedt. Alltid!
Når festen er slutt så kan han halda paraplyen når me går heim.
Då er eg sikkert litt sliten etter all håndhelsinga og klappelekane med potensielle svigerdøtre.

Ane Liane, Ane merci bom-bom-bom,
Ane merci my darling, Ane merci my darling
Clap for me!
Clap for you!
Ane Liane, sisi, bom-bom!

Yadda!
Blir konge kveld dette.




16 kommentarer:

  1. For et fantastisk herlig innlegg, har fulgt deg fra sidelinjen en stund men nå måtte jeg bare inn og hilse på:)
    Var veldig glad for slik oppfølging jenta mi også du, spesielt populært var det når far i huset stoppet opp på butikken og snakket med guttene i klassen hennes:D

    Fin kveld til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hihihi du er så flink til å få det ned på papiret du, du er bare best med dine innlegg:)
    No har eg ei som er 12 år og kjenner eg kvir meg til desse tenåra,no har eg bare jenter så skal vel få litt å stri med oppover,trur eg trenger masse tolmodighet og styrke då:))
    Fineste kvelden til deg!klar for Farmen no:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hahaha, du e bare konge Eli! Kos deg på fest du!
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig Eli! Gleder meg te eg blir enåringsmor, hoho!

    SvarSlett
  5. HAHAHA :D priceless! ;)

    SvarSlett
  6. LOL!!! djiiz som jeg ler!! konge tekst å avslutte kvelden med!

    SvarSlett
  7. Fantastisk Eli, du er så flink til å få det ned på papiret.
    Kjenner jeg snart er der nå ja:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Det blir nok veldig poppis og en flott kveld:))
    Jeg skal akkurat det samme neste torsdag, på fotballavslutningen for både gutter og jenter, hehe:) Pizza ansvarlig:)
    Og snuppa ble såååå glad, haha:))

    Sånn er det og ha en mamma som alltid er med:)

    KOS deg!!

    SvarSlett
  9. Jepp sånn er det her også! Men enda så er det (heldigvis) forskjell på adferden heime og ute blant "folk". Innimellom er det godt å krypa i armkroken te mamma - men det er veldig så fort ein vert usynlig når kompisar (for ikkje å snakke om venninner....!) er i nærheten ;)
    Me to har nok gutar som er like gamle (-99) så dei er nok sikkert ganske like...ho ho! Klem Kjersti

    SvarSlett
  10. herlig!
    ja det blir vel og sette det ekstra på spissen!

    jeg var så heldig at min mamma jobbet på ungdomsskolen min... å huff! det var PYTON!

    anbefales ikke!
    klem ellemell

    SvarSlett
  11. Du får sagt det! :-)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. Herlig innlegg!

    Og for en søt historie om deg da du var lita! Hehe, fort gjort når en går og leser:) Jeg måtte holde litt i min ned trappene...

    Ønsker deg ei herlig helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Αw, this was an еxtгemely gooԁ pоst.
    Finding the time and actuаl effοrt to produce
    a very good artісle… but ωhat can Ӏ saу… I proсrаstinаte a wholе lot аnd
    don't seem to get anything done.

    Also visit my page; prlog.org

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!