fredag 16. november 2012

... aaaaand action!




Jada, då er me i gong.
I gong med jule galskapen...

I dag har lillebror Fryd og eg bakt julemenn (kakemenn).
Me har spionert på Lego'en hos Extra Leker for å finna ut kva Lego lillebror ønsker seg til jul.
I år igjen! Lego altså..
Ikea har også fått besøk, der tok me ansvar for innkjøp av papir til julegåvene og lys.
Ja, og så pepperkakedeig såklart.
Ingenting slår Ikea sin pepperkakedeig. Ingenting!
Og Herr Fryd har komt med forslag til kva lillebror og storebror Fryd skal få til jul.

No har eg stor bollemage, full av julemenn.
Oppskrifta har eg fått hos mi kjære svigermor.
Det er den beste oppskrifta, like ever!
I fjor var det ikkje like harmonisk då eg og lillebror skulle baka julemenn (kan lesast her).
Men i år gjekk det altså som smurt!
Well done, us!

Om du vil baka kjempe kjempe kjempe gode julemenn så får du oppskrifta her.

Åshilds supergode julemenn:

Lunk 2 dl med melk
Smelt 100 gram margarin og 250 gram sukker oppi melka, rør i sammen.
Sikt 600 gram kveitemjøl, inkludert 4 ts hornsalt, oppi veska og elt til ein jamn deig.

OBS! Når eg skriv veska så meiner eg altså blandingen av melk, sukker og smør, IKKJE sikt 600 gram kveitemjøl oppi handveska di! Please... Om du skulle være så uheldig å gjera det, send bilde! Seriøst!

Me satte deigen i kjøleskapet i nokre timer før me baka dei ut.
Steikte dei på 200 grader i ca. 8 minutt.

Kor langt er du komt i juleforberedelsane?



10 kommentarer:

  1. hÆrligt å ver igang! Eg fekk lyst å laga kagemenner med ein gong =)
    Konge at du fant utav teppene! BLir nok absolutt fornøyd med begge.
    Må ikkje takk for at eg blei med rondt. Det e eg så ska takk for at du fant meg igjen, når eg hadde gått meg "villt" og myssta deg og Elisabeth =)

    SvarSlett
  2. å herrefred .... jul, no ..snart?
    E kje litt i julamodus ein gang :) men jul blir det vell uansett, og stemningen kjem vell krypande litt etter litt .
    Eg lika jo å dilla og dalla med kalender i desse dagar, men ungane ville ikkje ha mammo sin kalender. Ei ville ha lego kalender , og ein ville ha sjokolade kalender..... og minstemann han blir påtvungen mammo sin pakkekalender sånn at eg får litt å dilla med!

    God førjulstid Eli, dei julamenno såg jo forlokkandes ut då.
    Kanskje da eg må gjera i heljo, for å få sving på julamodusen!

    Henriette

    SvarSlett
  3. Tusen takk for oppskriften! Jeg må huske å handle hornsalt. Pepperkakedeigen fra Ikea er bare best!

    God helg!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  4. Takk for oppskriften :-)
    Du er jo kommet godt i gang du!!!
    Laga julebaksten har jeg ikke kommet til enda :-)
    Men det kommer nok!
    Ha en super duper helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Oh, usympatisk å frista med julamenn !

    SvarSlett
  6. He he, kjøpte pepperkakedeig i går, får se om vi slår til med bakst i dag:)

    SvarSlett
  7. Nå frister du med baking kjære Eli :) Jeg har ikke kommet så langt her hjemme, men på jobb har jeg pynta 11 juletrær, det er jo litt *smile*

    Ha en strålende fin lørdag Eli!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hærlig, og godt å være igang!! Jeg bakte hvite kakemenn i september til en fotoshoot, men dem er spist opp.
    Det blir ikke så mye baking her i år - men pepperkaker skal det bakes :-) Redd det blir ferdig pepperkakedeig men kosen er jo å bake dem ut så pytt sann...

    Tusen takk for kommentaren inne hos meg, vi storkosa oss hos Keiserne ja :-)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  9. Herlig lesing:-) Måtte jo inn å lese innlegget fra i fjor. Jeg lager alltid kskemanndeigen kvelden før. En natt i kjøleskapet og ved å ta deigen ut litt før man ska bake,syns jeg deigen er kjempe god å jobbe med. Ikke rart det ble kliss når den va nylaget,hoho;-)

    SvarSlett
  10. Kakemenn skal det snart bakes her også, pleier å måtte bake det tre fire ganger før jul, forsvinner fort selv om jeg prøver å gjemme dem ;-)

    God ettermiddag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!