tirsdag 6. desember 2011

Armbånd frå Thelma T



Sjå her... Har dåke sett så mykje snop samla på ein stad? Lekre, lekre armband frå Thelma T. Og veit dåke, no kan ein av oss vera så heldige å vinna eit smykke frå Thelma T.

Om eg er den heldige vinnaren så vil eg veldig gjerne hatt ein av desse godsakene, aller helst begge to og brukt samtidig. Det trur eg hadde vore lekkert!








No krysser eg fingrane for at eg vinn eit av desse så eg kan snadra meg til i juleselskapa som kjem som perler på ei snor framover :)

Prøv du også då vel!

3 kommentarer:

  1. Må inn å sjekke..
    Ha en flott dag,fine Eli!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ja disse var kjempefine! Nå er jo jeg også veldig glad i stjerner da!! Men dine armbånd er like fine de!! Jeg har mitt på meg i dag jeg - bruker det nesten hver dag og får SÅ masse skryt!!
    Kos deg hjemme idag - håper du får den følelsen jeg fikk igår: JULEFØLELSEN!!
    Klem til deg!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  3. Ja dei er skikkelig lekre desse armbanda her!
    (nesten like fine som dei du lager, men bare nesten ;))

    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!