fredag 27. april 2012

Rødhette & Ulven på Natvigs Minde




Familien Fryd har som sommar tradisjon å reisa 
på teater tur til Natvigs Minde, ei lita øy rett utanfor 
Olje Museumet i Stavanger sitt havnebasseng.

Dette er ikkje vanlig teater...
Dette er heil-sprøtt humor teater!
Eg ler så eg får tårer i trusa, I kid you not.
Og ungane og foreldra ler på litt forskjellige stader til tider,
men me ler så å seia heile tida. Det er perfekt for trening
av magemusklar, og eg garanterer at du ler på deg
minst ein ekstra dag levetid etter dette.

Her kan du gå inn og lesa litt meir 
og bestilla billettar.
Vegar Hoel og Christian Eriksen er blandt skodespelarane,
og i år er det altså Rødhette & Ulven som er satt opp.
Tidligare har me sett Robin Hood, Pinokkio, Peter Pan og
Jakten på Sjørøverøya.

Ser me deg der?



5 kommentarer:

  1. Fikk nesten "tårer i trusa" av å lese innlegget ditt :)))) Ha ha ha....
    Du er en av dem som klarer å formiddle mye gjennom skrivemåten din :) Heldige deg !!
    Høres veldig spennende og annerledes ut dette teateret.

    Fin fredag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Hehe,ingenting er bedre enn å få ledd sikkelig:)
    Høyrtes rett og slett festlig ut,Bare bilde får meg til å smila:)
    Ønske deg ei fine helg;)

    SvarSlett
  3. Åh! Kanskje jeg skulle tatt med mannen og tatt oss en tur?! elsker sånt :)

    Savner deg jeg Eli, håper det ikke blir lenge til vi sees! Du er så herlig!

    Fabelaktig fredagskveld til deg:)
    Tenk at jeg fløy via Førde med ett propellfly for å komme hjem! BAAHHH! Men nå er jeg hjemme.

    Kos deg på treff i morgen.
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hahaha, du er ikke sann altså:)
    Hørtes veldig artig ut da!!

    Og du, tuuuuusen takk for stemmen hos Carma, it makes me happy ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  5. hehehe "tårer i trusa", den va ny for meg , ler av deg :D Eg gleder meg kjempe masse til me skal sjå teateret ilag med dåke ! :D klem i fleng fra Janne :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!