lørdag 14. april 2012

Ein sjeldan mulighet!




Er du på jakt etter ny bolig i Bergen?

Du treng ikkje leita lenger.
Perla over alle perler er til salgs, no skal du få sjå...






Elsker inngongspartiet! Dei lyse, gode fargane, djupe vinduskarmar, nett slike fliser på golvet som eg kunne tenkt meg sjølv. Sittebenk med god lagringsplass. Bilde kollasj av dei me bryr oss mest om på veggen. Åh så elskbart!









Så herlige materialer som er brukt. Lyst og lett, nordisk stil med innslag av natur element. Det er så lekkert komponert og satt i saman. Alt harmonerar. Og så har me Annu Allikas keramikk på veggen over omnen, elsker kunsten hennar!








Kjøkkenet er lyst og lett, god plass, utsikt til hagen og igjen... elsker stilen :-) Heile tre etasjer med boltreplass har du her, alle like stilsikkert og lekkert innreda.






Stor kjellerstove med kino komfort.






Loft stove med mulighet for ei stille stund for mamma eller pappa, også her vedomn. Og sjå dei gamle skia. Herlig lys i frå takvindauga. Her kunne eg med letthet kosa meg med ei bok, knitringa og den heilt spesielle og gode varmen du får i frå vedomnar.







By Nord både på senga og utanfor vindauga. Eg synest det matcha så fint med dei nakne greinene utanfor.







Og om ikkje dette huset er unikt og flott nok inni så har du også ein heilt egen hage med god størrelse, heilt for deg sjølv. Solrik og fin, eg er sikker på at sjølv om det er nokre regndøger i Bergen så skin sola alltid i hagen i Baglergaten :-)









Utanfor er det gå-gate, med beplantning og godt miljø. Det er eit stille og rolig område. Faktisk så har eg budd her sjølv, men det var i nabogata, Hans Haugesgate. Du kan såvidt skimta det blå huset på bildet under her, der budde eg og Herr Fryd i nokre år :-) Det var tider det, Herr Fryd...








Vil du sjå fleire bileter frå Baglergaten 2 c så gå inn på finn annonsa her, og kosa deg. Det er mange flotte bilder. Og treng du bolig, og vil ha den finaste av dei fine, så skunda deg. Denne ligg nok ikkje lenge på marknaden. Ein sjeldan mulighet! Løp og kjøp!!




21 kommentarer:

  1. Hei hei Eli!
    For en nydelig bolig, kunne glatt flyttet inn der! Er endelig på blogge-nettet igjen, etter en lang ferie, fra bloggen altså :)
    Ha en fin fin lørdag, her skal det feires fireårs bursdag! Ses om en stund på lunsj da :) Får til den onsdagen det passet for deg, avt. tidspkt. etterhvert :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Lekker bolig med mange gode løsninger :))
    Ha en super lørdag med sol over Bergen by !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så flotte bolig:)
    Ein fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  4. For et vakkert hjem!
    Lykke til til vennene dine!
    Bergen er fint, men vi har ikke tenkt å bo der hihi

    SvarSlett
  5. Ja! ( svar på spørsmålet ditt ) ;)

    SvarSlett
  6. Hei

    lekkert hus:) Er det noen du kjenner som selger?
    Jeg lurer litt på hva som er brukt for å lage tv benken i kjellerstuen?
    Ser ut som kjøkkeninnreding som er lagt bortover, var veldig fint og kunne tenke meg noe lignende.

    Klem og god lørdagskveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg, det er fleire "Bestå" benkar etter kvarandre, det er Ikea som fører desse. Det er samme som er i entrèen på første bildet. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39888837/

      Heilt enig at det var veldig fint :)

      Klem Eli

      Slett
  7. Wow så lekkert!!!!!!!

    Fin lørdag til DEG!

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Nydelig hus, og så herlig stil:))
    Ønsker deg en flott helg, nå skinner solen her i skårlia:))
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  9. Å, så nydelig hus!

    Ville bare en tur innom for å takke for at du er med i gavedrysset mitt.

    Ønsker deg ei riktig god helg. Her har sola tittet fram akkurat nå. Så deilig!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Nydelig hus, kunne flyttet rett inn!

    God lørdagskveld

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  11. Flott hus, fikk nesten lyst til å flytte til Bergen. :-)

    SvarSlett
  12. Tett før eg pakkar, du var så overbevisande! :)

    Var innom Beate, og leste om alt du skulle kose deg med i kveld. Eg hadde 5 veker med snopestopp før påske, og gjekk OPP i vekt... No skal eg sjølvsagt slanke meg, men det går ikkje så veldig bra... Ikkje etter ei innekoseleg påske... Men på MÅNDAG! DÅ altså!

    kos deg,
    klem e :)

    SvarSlett
  13. Kunne lett bodd der dersom jeg skulle bodd i Bergen...OG hadde masse penger :) Nesten 6 mill...Tror jeg holder meg i Haugesund!!
    har du anelse om hvor de har kjøpt det bildet på veggen..det av et rep??
    Finfin helg til deg!! Imorgen holder jeg loppemarked!! Spennende!!
    Ta med venner og kjente til Grinde vis du har muligheten. Ligger link på fb:) Garasjesalg!!

    SvarSlett
  14. Fantastisk ღ
    Her kunne jeg
    lett ha bodd :)
    Takk for herlige
    og inspirerende
    bilder... Ønsker
    deg en fin helg
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  15. Herlig med boligbilder fra hjembyen min :) Jeg eide selv leilighet i Bergen sentrum i fem fine år :) Ønsker deg en super søndag! Vi koser oss fortsatt i Miami :) Klemmer

    SvarSlett
  16. Guuuuu' så fantastisk fint og koseleg det var inni og utanfor dette huset!! Utruleg inspirerandes og fint. Nå vil eg også ha kjellarstove med kinofascilitetar, samt masse skap til oppbevaring osv osv. Ja, eg vil rett og slett ha heile huset. Synd det er i feil by. Og her i denne byen hadde det nok vore doble prisen for det også. Og så den superkoselege bakhagen då... Den gode feen var på byen og svinga tryllestaven i natt, men du veit helt om natta - helt om dagen. Ungane er nybada, nykokte egg til frukost, og me skal straks på sykkeltur satsar eg på ;) Ha ein super søndag, du skjønne :)

    SvarSlett
  17. Hei

    Takk for hyggelig behjelpelig svar fra deg:)
    Bestå serien er faktisk veldig fin, vi har litt av det fra før:)

    God søndag, her regner det så vi fikser og ordner litt inne i dag.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!