mandag 9. april 2012

Ny favoritt




Frøken Fryd har fått ny frukost favoritt!
Det er Quaker's 4 nøtt blanding,
youghurt naturell,
og blåbær,
eller banan.





Det er nydelig!
Nam - nam!
Og så er det fint å sjå på :-)






Eg har leika meg litt i Photoscape etter tips i frå Maia. Ho har lagt ut ein tutorial for korleis ein kan laga tekst boksar. Eg har vore så inspirert av Maia og Signe Pling som brukar dette i innlegga sine, dei har jo esteisk heilt nydelige bloggar. No har eg altså  fått det til sjølv takk vere Maia. Men det vart litt kornete gjerne. Eg liker så godt STORE bilder.

Øvelse gjer vel meister ;-) Om du har lyst å prøva deg så kan du følgja Maia sine tips her.

Takk, Maia!



4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært, jeg må ta en tur å se hvordan det gjøres, men er jeg på vei på tur :-)

    SvarSlett
  2. Mmm ser supergodt ut!!
    Vi hadde vanilje yougurt med blåbær til dessert en dag - deilig!!
    STOR klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Å, det så kjempe godt ut! tror ikke jeg har prøvd den frokostblandingen. Men enda bedre, lag din egen. Har akkurat lagt en oppskrift på det på bloggen min :)

    Ha en fin fin dag!
    Julie

    SvarSlett
  4. Så utrolig lekkert!Dette må jeg teste ut.
    Synes du har vært kjempeflink med layouten-gjør seg virkelig med litt ekstra i utformingen ;-)
    <3

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!