mandag 5. mars 2012

Tips og Inspirasjon til Hjemmet




Den er vel verdt eit besøk eller to eller tre, skjønnar du.
Sida har over 35 000 medlemmer, og mange av desse er skikkelig kreative sjeler 
som deler raust gode tips og idear til heimen.





Har du noko du lurer på,
post spørsmålet på veggen og du
kan vera sikker på at det tar ikkje lange
tida før ei eller anna vennleg sjel
har løysinga på problemet ditt.
Eg har prøvd sjølv :)

Ein annan god ting med Tips og Inspirasjon
til Hjemmet er at bildene er kategoriserte. 
Oversiktelig, praktisk og noko for
ein kvar smak.
Blandt anna finst der eit album med over 60 bileter der du
får tips korleis innreda med kabeltromlar






No har ildsjelen bak denne fine inspirasjonskjelda, Beate,
ein bloggkonkurranse på gong der det er flotte premiar å vinna
i frå Browns. Du ser bileta i dette innlegget her, den kule puta og
buddahen i jern i frå Palma Collection. Alt du treng er å laga





Og sidan ein god ting ikkje kan delast for ofte,
så oppfordrar eg mine bloggvenner til å spre det gode budskap :)
Og medan du putlar med dette innlegget så vil eg anbefala
at du høyrer på denne skjønne songen, "Elephant" av Laleh.
Eg høyrer den om att og om att og om att om dagen.





Nyt!

Klem!





4 kommentarer:

  1. Okei! Eg gjør som du seie. Lytter til den flotte sangen og "liker" på Facebook. Takk for tips til glimrende side!
    Ha en fin uke, Frøken Fryd!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for tips :) Kanskje noe for meg!

    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    SvarSlett
  3. Takk for tipset, får ta en tur og se litt.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Takk for tips!
    Jo, du har helt rett, det er servietter bildene er laget av :) har skrevet et innlegg om det som kommer på torsdag (måtte gjøre ukens innlegg klare for de neste fire dagene blir travle :)

    Gleder meg masse til bloggtreffet. Ikke lenge igjen nå!

    Ønsker deg en god kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!