mandag 5. mars 2012

Big NO NO!




Frøken Fryd har drista seg til å byrja på spinning att.
I dag var eg for andre gong i år.
Spinning instruktøren var Peter Stormare, trur eg,
eller, han snakka som ein siddis - men såg veldig ut som Peter Stormare.





Vel, that's not my point...
Det var nokon foran meg som feis!
Og siste sort er altså å fisa i ein spinning sal.
Det er verre enn å fisa i bilen det...
Kan jo ikkje nett halda pusten heller, sant.
Fising i ein spinning sal er verre enn å banna i kirka.
Det er too much information. Eg er overhodet ikkje
interessert i å kjenna på andre sine tarmgassar
når eg er i ein svett spinningsal. Tenk om
lukta klistra seg fast. 
Bleurgh!

Det er BIG NO NO!

Do not fart while spinning!!
OK!??!

 

14 kommentarer:

  1. not doin that spinningstuff anywayzz;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, WB. No veit eg at det var i alle fall ikkje deg :) Ha ein fin dag i snøen (kven bestilte den lizzom?).

      Slett
    2. Det var meg! som bestilte den snøen..U not like?
      :)

      Slett
    3. Me not like. Kan du bestilla sol til i morgon? Please=

      Slett
    4. kan ikke love noe;)
      men skal se hva jeg får til!

      Slett
    5. Det er godt nok, unge, vakre WB!

      Slett
  2. asjjjj....nesten lika ille som når nokon fis på dansegolvet :)

    SvarSlett
  3. Æsj! Fis i spinningsalen er ein stor NO-NO!
    Eg måtte gi meg på spinning, klarer jo ikkje å sitte på ei veke etterpå!
    Men det verste eg opplevde dei gongane eg gjekk: Folk som ristar sånn på hovudet når dei syklar at svetten blir slengt rundt OVERALT! Og folk som har ete kvitlauk til middag, og rapar ut på dette heile timen... Blææærk...

    Huff, håper på fisefrie spinningøkter framover Eli :)
    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Det er det verste jeg har hørt!
    USJ!

    du får komme å spinne med meg, det er ikke noe metangasser på avveie da :)
    klemklem

    SvarSlett
  5. Hehe da skjedde ein gang eg òg var på spinning, plutselig kom det ein ekkel stank framføre meg, ikje bra :/ klem Janne :)

    SvarSlett
  6. Haahaahaahaahaa :):):):):) you made my day :):):)
    Stooor Klem og Gratulere med dine flotte 38 år :):) Turid

    SvarSlett
  7. :-D :-D :-D :-D Fantastisk e du! Men eg må jo seie meg enig med deg sjølv om eg ikkje har vore i ein slik situasjon, ikkje kjekt nei! Men fantastisk kjekk lita fortelling for oss andre! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!