torsdag 29. mars 2012

Nytings!




She's back!
Frøken Fryd har hatt nokre aldeles nydelig dagar på sunmøre!
På venninnetur!
Hos bestevenninna!
Altså, BFF, sant...





Frøken Fryd fekk sova frampå.
Frøken Fryd fekk frukost på senga.
Frøken Fryd fekk til og med ein tur på spinning...

Jepp...

Frøken Fryd hadde pakka med spinningutstyr.
Galskap!





Utover det vart longhelga nytt med lunsj hos Tante Brun i Ålesund, shopping, skravling, fliring, skravling, snorking på sofaen, skravling, lesing, skravling, snoping, skravling, møte med gamle venner, skravling, party time, skravling, dagen derpå, skravling...

You get the picture?





Ein kan vel gjerne sei at Frøken Fryd har vore til lading.
Det er så godt å berre få vera seg sjølv!
Berre passa på seg sjølv...
Ha venninnetid...
 
Likevel, nydelig å komma heim til mjuke bornekinn og ein skjeggete Herr Fryd!

13 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en helt super tur, det er deilig å skrvle i fra seg, eller iallefall å få skravle masse:-)
    Å GRATULERER MED NY JOBB!!! Jeg henger ikke helt med for tiden, blogging er det blitt ganske lite av:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig:)
    Det hørtes supert ut!!
    Deilig med slike ladinger innimellom, vi trenger det virkelig ♥
    Nydelige bilder:)

    Ha en fin fin kvled:)

    SvarSlett
  3. Så super flott tur du har hatt:)godt med slike turer iblandt:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så herlig :) Høyres både kjekt, lurt og godt ut <3

    Herlege bilete du viser :)

    klem Lina

    SvarSlett
  5. Høres helt fantastisk ut. Godt å få lade batteriene!
    Ha en strålende påske søte du!

    SvarSlett
  6. Høres helt herlig ut:)
    Nydelige bilder.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. Høres ut som du har hatt en herlig helg, til egen omsorg. Veldig godt å komme hjem til sine kjære da, med masse påfyll av ny energi.

    Fin fredag til deg, klem.

    SvarSlett
  8. Å, takk, Eli, for så fine ord! :D eg smiler :) Har så sansen for deg, kjenner gjennom skjermen at du og er eit godt menneske <3 :) Og så ser eg at me skal på bloggetreffet på Moi begge to! :D wahuuuuu! Gleder meg stort :) Pål (sambuar) sa tørt: "Du kjem te å kvi deg når da nerme seg..." Hahaha! Ja, det gjer eg gjerne, eller vera spent iallefall, men det er jo heilt normalt ;)

    Ønskjer deg ei nydeleg palmehelg, fine bloggevenn! :*

    SvarSlett
  9. Venninnetur er topp - skikkelig påfyll!!
    Høres ut som om du har virkelig kost deg!!
    Nå skal jeg sette meg på lading i påsken!
    Halvannen uke i båt er balsam for meg!!
    klem til deg!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  10. My darling, my darling!! Det hørtes ut som en aldeles topp tur!!! Så deilig å kunne gjøre slikt av og til. Dere får kose dee så masse i naustet i Bømlo også. Sagt opp jobben og greier- føler Karlotte har gått glipp av ting nå... og vi skal ikke treffes før i november??! Det skal til gjengjeld bli få knakande kjekt som du sier;-) Gleder meg enormt!! Frøken fryd og co skal kanskje ha en liten sommer ferie i Oslo og omegn først?! Ellers er vi vel fremme- etter 12 timer lang biltur som kulliminerte i en bilsyk 4 åring - 20 min unna mål..... Uansett, det er glemt i dag - Karlotte skal hjem til Chilli i kveld og skravle skravle skravle!!! Nydelig påske til deg og gutta, klem klem

    SvarSlett
  11. Hørtes ut som en fantastisk venninnetur!

    Innom for å ønske deg ei god helg og en riktig god påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. ÅÅÅH, som jeg skulle ønske jeg var Frøken Fryd i helga!!! Men min tid kommer vel.. God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  13. å så herlig med slike venninetreff:) klem janne :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!