tirsdag 4. oktober 2011

Ring bling







Eg har kjøpt meg ein elefant med bling.
Oppgåve ein er å stå med snablen i været og vera fin!
Oppgåve to er å passa på ringane mine!







For dei av dåke som kom rett i kofferten 
når dåke las oppgåve nr. 1,
fysj og fy for ein skitten humor! 
Hehehe! 

Jada, eg er blandt dei, 
ikkje når eg først skreiv oppgåva ned, 
men når eg las kva eg faktisk hadde skrive så kom det 
nøgd knising frå Frøken Fryd. 
Vaksne dama!
Fysjom!
Hihihi!




Peace, Eli 


Oppdatering:
Eg har kjøpt elefanten på Happy Hands & Feet på Forus

8 kommentarer:

  1. Hahahahaha! Eg ler høgt!
    Gratulerar med "snabel høgt i været"!

    Frå spør til revolver, fiffig elefant!
    Ein artig måte å samla ringane på :)

    Ha ein super dag!
    Takk for at du sprer sånn humor og glede!

    Klem helene

    SvarSlett
  2. Herlig humor på deg!
    Supersøt elefant....
    Armbåndet likte jeg også godt:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  3. hahahah;))
    Stilig med snabelen i været ja;))

    Den var jo så søt da;))

    Ha en fin kveld ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. Hihi så skjønn :)
    Og praktisk ikke minst!
    God kveldsklem til deg

    SvarSlett
  5. Den elefanten er noe av det søteste! Herlig var den!

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hi hi - du får nå sagt det Eli!!
    Og elefanten er jo skikkelig søt - den passer godt på herlighetene dine!
    Jeg har en tendens til å slenge ringene fra meg litt overalt!!
    Ellers har det vært deilig med fri selv om været er ruskete! Får jo gjort masse inne da - skal ha jentekveld her på torsdag så da er det god å "pusse" huset litt!
    Kos deg masse i mårå du da!
    Knib Heidi :)

    SvarSlett
  7. Kor fekk du kjøpt denna herligheten? Ein sånn hadde eg òg trengt til å passa på juvelane mine :)

    SvarSlett
  8. Hei, denne flotte juvel passaren har eg kjøpt her: http://www.happyhands.no/

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!