tirsdag 4. oktober 2011

Fabelaktige Yankee Candle






Mine skjønne, skjønne, velduftande bloggevenner. La meg tipsa dåke om ein fin-fin Yankee Candle gje bort inne hos den Fabelaktige Maia !







Ein kan vinna eit av fem forskjellige og fantastiske dufter, eg har sjølv hatt "Lavender Vanilla" og det skal eg kjøpa igjen, om eg ikkje vinn det hos Maia såklart. Det eg hadde var i den største størrelsen, og eg har brukt glaset til vase etterpå. No har eg ei samling av stein som me plukka på ei strand i Danmark oppi - reknar med at dei held seg til sommaren igjen ja ;)






Eg må forresten seia at Yankee Candle har fabelaktig god duft, ikkje plastikk lukt i det heile tatt. Og lavandel typane, som er dei eg har prøvd, luktar ikkje som gamle damer altså - men friske og fine og avslappande. Herlig herlig!

Har du lyst å være med så følg denne linken og prøv lukka du også.

Ha ein fin-fin blås-bort-dag!

5 kommentarer:

  1. Må sjekke ut det..
    og du..kul elefant!!
    God natt..
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei du! Tusen takk for koselig kommentar. Tenkte faktisk på deg da jeg drev og malte i dag:-) elsker den malingen også er det så enkelt!!

    Grattis med kommende møbelkjøp, blir spennende!! Deilig når mannfolka kommer på slike ting- ja til det!

    Superlekkert armbånd du har fått deg forresten!

    God natt til deg, klem Karlotte

    SvarSlett
  3. Heisan Eli på fridagen din!!
    Du er kanskje trøtt i dag siden du var sååå lenge oppe igår!!
    Jeg nyter også kvelden før fridagen min - den er best!! Ellers må jeg nesten le :))) at jeg ligner Anna Malin :))) det sa faktisk jenta mi også en dag!! Uansett takk for tips ang. disse lysene - deilig med en god duft som sprer seg i huset!! KOS deg idag - Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Åh Yankee är ju sååå bra!

    SvarSlett
  5. Åh Yankee är ju sååå bra!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!