mandag 17. oktober 2011

Hah!



Foto: Google.com





Frøken Fryd har dradd med seg sin juicy behind på spinning i dag også, og der var ho der perfekte dåke veit - ho som svetta hjerter... Og eg kan med glede, og ein rimelig stor andel skadefryd, melda at det var ikkje eit svettehjerte i sikte i dag. Puh! Note to self; "stop practicing to sweat hearts, must concentrate on blogging instead".



Foto: Google.com etter tips frå fine-fine SvigerinneEvy :)


Så då mine damer, og muligens herrer, kan dåke pusta letta ut!

Ha ein fabelaktig mandagskveld - og ei magisk (faktisk!!) ny veka.

Klem klem

12 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Herlig innlegg, jeg må le :)
    Flott bilde, det illustrerte dine ord veldig godt :)
    Ha en fin fin kveld, klem Ella

    SvarSlett
  2. Jeg dæver! Du er så morsom!

    Fabelaktig kveld til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hahahaha;-) Google bridget jones at the gym (bilder) - sånn ser eg ut dei få gongane eg trenar;-) Håpar du og din juicy behind får ei strålande veka!

    SvarSlett
  4. Du får meg til å smile&le....
    Og du..gleder meg til du kommer her til meg..på treffet!!Må snart sette en dato..tiden flyr.. og snart flyr jeg..til Singapore..og Saigon..jippie!!
    Fineste kveld til fineste Eli :)
    God klem!!

    SvarSlett
  5. Se der ja, du står på! Kan dessverre ikke påstå jeg er like flink å trene som deg for tiden, her går det i rykk og napp som vanlig på den fronten ;) Bridget Jones er bare helt ubetalelig! Fortsatt fin mandagskveld :) Klem

    SvarSlett
  6. Flinke, morsomme Eli :)
    Vet hvor jeg skal titte innom en dag jeg leter etter smilet...
    Hadde gått glipp av noen innlegg her, så GRATULERER med Epla! Spennende og jeg er glad jeg er eier av KULESTE armbåndet ;)
    Flink du er som trener jevnt og trutt forresten...
    Gleder meg allerede sånn til neste bloggtreff!!!
    Håper datoen passer for både deg og meg -og helst hele den gode gjengen ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hi, hi, artig innlegg ;)
    Ønsker deg en riktig fin høstkveld!

    SvarSlett
  8. Beste bildene du hadde funne til innlegget ditt !
    Eg ler,.. ;)

    Ønsker deg ein fin, fin tirsdag !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  9. *smiler* Jeg har planer om å hjertesvette idag og bli skikkelig rød i toppen!! Herlig å ta i et tak av og til!! Forresten så har jeg en liten pause i husvasken akkurat NÅ!! Det er god trim det også!! Ha en herlig fridag i morgen!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Hahaha!
    Fantastisk bilde!
    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  11. Hehe, ja da var hun ikke så perfekt lenger likevel! (Grattis på etterskudd med kaffemaskinen, jeg har samme selv -er blitt så glad i den).

    Ønsker deg en god uke videre. Du er forresten en knupp selv, takk for varme cyber-klemmer og gode ord. Når det stormer er det så godt å få <3

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!