lørdag 6. april 2013

Vondt i beina av Converse?

Eg er ein fersk Converse brukar, har berre hatt dei i litt over eit år, men eg kjente fort at dei er ganske flate og fæle å gå langt i, så eg kjøpte med nokre geleputer til å legga inni. Men no har eg funne ei anna, litt meir praktisk og stilig løysing, slik som ungdommen likar...

Så berre som eit tips til deg, sjekk ut www.tailoredfortaylor.com for å gjera vår-beina dine litt gladare, sjølv om det faktisk snør her i Stavanger i dag (!!!) så har eg no starta Converse sesongen.

Dette er IKKJE eit sponsa innlegg, berre eit tips ;-)

10 kommentarer:

  1. stilig tips må jeg si:-) jeg har aldri hatt converse men lurer på å kjøpe meg ett par nå til våren. jeg har alltid gått i hæler og de få gangene jeg går med lave sko føler jeg meg helt rar??? hehehe men uansett, ryggen har vel kanskje gått av noen lave sko innimellom. fin kveld :-) klem

    SvarSlett
  2. Dyder skal jeg sjekke ut, for jenta mi får alltid vondt i beina. Takk for tipset!!!
    Ønsker deg en kjempe flott lørdagskveld. Kos deg masse:)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  3. Dette tipset kan sikkert komma vel med, kjøpte meg faktisk mitt første par nå i Paris. Har alltid tenkt at desse er kanontøffe, men veldig flate for meg og ryggen min....! Eg får sjå litt koss det går, så får eg sjå om det blir nødvendig- skal ikkje sjå vekk fra det nei!
    Snakk om SNØ ja!!! Me har hatt barneselskap i dag og snø var IKKJE i mine planar kan du sei! Såg for meg terrasse, hage, trampoline, rett og slett mykje utetid! Litt paff då det var 5 cm nysnø ja. Men det har likevel gått kjempefint, alle koste seg og bursdagsguten er fornøyd. Nå er det sofa'n i kveld! Klem til deg, Kjersti

    SvarSlett
  4. Du er den hippeste dama jeg veit om! :-)

    SvarSlett
  5. Kule såler. Jeg har alltid vært skeptisk til Converse og tenkt at de var for flate til min hulfot. Ble derfor veldig overraska da jeg til slutt kjøpte mine første i fjor. De var slettes ikke så ille! Men sikkert lurt med såle, ja. Ble faktisk automatisk tilbudt dette da vi handle i London, i tillegg til at de prøvde å selge inn ekstra lisser. Vi avslo begge deler.

    SvarSlett
  6. Converse er flate, ja...Takk for såletips!

    SvarSlett
  7. Så lure tips! Takk! Var nettopp i NYC og kjøpte mange par Converse. Men ingen selgere foreslo disse sålene. Skal sjekke siden med en gang:-)

    SvarSlett
  8. Det har eg faktisk aldri høyrt om,men tusen takk for tipset for converse er jo bare så stilige,elsker dei og eg og eldste her i huset bytter på dei me har og kunne godt tenkt meg fleire men er litt dyre her i landet dessverre!
    Her snør det og har ikkje lyst å gå ut,håper på meir sol og varme snart:)

    Ein kjempefine søndag til skjønne og gode deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Converse e grusomme. Får alltid gnagsår på litletåa. Men brukar skoa fordaom sjølvsagt, dei e jo kule ;)

    SvarSlett
  10. Jepp, får vondt i beina - enten de heter Converse eller er av et annet flatt slag. Takker for tips, det tar jeg med på veien!
    Hvordan er det med fruen da? har ikke fått besøkt deg på lenge, sitter med nesa i bøker og "koser meg" med eksamenstid....not. Jeg er så klar for å bli ferdig at jeg kan ikke få sagt det. Rimelig gåen. Men håper du får tid til å nyte våren og at dagene er bra. Selv skal jeg ta igjen det forsømte - i mai ;)
    klem din vei <3

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!