onsdag 10. april 2013

Feel good konto

Bilde via




I dag har eg åpna ein ny konto.
Ein FEEL GOOD konto...
Eg har utfordra meg sjølv til å setta inn minst ein god følelse på kontoen kvar dag.
Det er ingen begrensningar på kor mange gode følelser eg kan setta inn og den blir aldri tom, sjølv om eg tar ut dei gode følelsane og ruller meg bittelitt i dei.



Bilde via




Dagens innskudd består av den gode følelsen eg fekk då eg fant løysinga på noko eg hadde gjort feil, altså ein skikkelig "bæsje-på-leggen" feil som vart ordna opp i, den forløysande følelsen når det ordner seg... det er type super innskudd på kontoen. Utover det har eg satt inn ein ekstra god Lillebror klem,  solskinn frå den fine og solrike dagen som me har hatt og endorfinane i frå spinningtimen som eg likevel gjekk på - sjølv om det hadde passa meg betre å la det være.



Bilde via




Inspirasjonen fekk eg då eg las skjønne Lillian sitt blogginnlegg om det å ha tru på seg sjølv og andre. Det er eit emne som ligg meg tett på hjarta, for eg kan vera ein skikkelig bitch med meg sjølv og passa på å halda meg sjølv godt nede. Då er det viktig å ha ein feel good konto med ubegrensa uttak tenkte eg, og som tenkt så gjort. Kontoen er åpna, og eg må seia meg godt nøgd med dagens innskudd.

Tar du utfordringa? Eller har du alt ein feel good konto, kanskje? Kva har du på kontoen?



Bilde via





16 kommentarer:

  1. Hurra for fint innlegg!! :)

    SvarSlett
  2. Eg er sikker på at du inspirerer mange med dine tankevekkande og flotte innlegg Eli! Me included ♥ klem

    SvarSlett
  3. Det var jammen en lur konto! Godt med en tankevekker innimellom:))
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Fantastisk. Du har gode ideer og gleder meg til neste gang vi treffes!

    Vicky

    SvarSlett
  5. Dette er jeg sikker på treffer mange kvinnehjerter der ute, deriblandt meg! Så utrolig herlig lesning, vi må bli flinkere til å være fornøyde med oss sjøl! Har heldigvis en mann som e flink til å rose, og noen ganger roser han meg for ting som jeg ser på som en selvfølge.. Det er smart å stoppe opp å gi seg selv en klapp på skulderen og fylle opp feel good kontoen for gode gjerninger :) herlig innlegg Eli, i like!

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner meg igjen i alt du skriver, og vi tenker nok veldig likt om mange ting. Jeg går slike runder ofte med meg selv...og har nok blitt flinkerer, særlig etter jeg fikk barn. Mange ting forandrer seg etter man får barn. Man opplever kanskje barndommen litt igjen, gjennom døres øyne. Men kanskje mer våkent- forhåpentligvis! :):) Jeg skal fylle min feel good konto med at jeg er jammen meg god som er sykemeldt hjemme med sykt barn, og uten en mann her til og hjelpe.

    SvarSlett
  7. Du skriv så godt, inspirerande og med glimt i auge! Og du motiverar til å vere gode mot oss sjølv! Takk! "Den største gleda ein kan ha, er å gjera andre glad" så no kan du hive inn på feel-good kontoen din at du har gjort oss som les bloggen din glad:) ikkje verst!
    Eg er så heldig å ha ein arbeidsplass med fine kollegaer som kjem med kompliment og oppmuntrande ord og ein mann som lyftar meg når eg er nede...og eg er flink til å ta i mot:) fine kommentarar på bloggen (som jo er ei av mine store interesser, og dermed opptek mykje av tida mi) gjev meg også motivasjon og glede:)
    Tenk no har eg kome med ein kommentar på nynorsk her, du inspirerer på så mange område:)
    ynskjar deg ein god dag, flotte du!
    klem nina

    SvarSlett
  8. Å føle seg god, ja vel - det slår jeg også et slag for. Ikke alltid like lett å leve etter, men jeg prøver å samle på de fine stundene og øyeblikkene som gir vekst. Jeg merker at jo fullere den kontoen er, desto mer godt klarer jeg også å gi bort. <3

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  9. Hei skjønneste Eli:)
    Først må eg takka for så flott og varm kommentar hos meg,du er best og veit du eingang mens eg øvde med truck så klarte eg nesten å rive heile reolen ned,Hihi det hadde blitt et syn:)
    Det er så godt å avogtil sei det ein har på hjerta og så herlig at du blei inspirert av meg,det å ha ein slik konto til å fylle med positive gleder og ting,kjempebra og bare det å leite fram dei gode tinga i livet sjølv om det ikkje alltid er lett når ting ser vanskelige ut så hat me masse å være takknemlig for heldigvis:))

    Tenk nå er det ikkje lenge til bloggtreffet,synest det var så lenge til men det nærmer seg:)sa til Bodil at ho og måtte komma for det var noken som lurte på om ho kom og så lovte eg å spørra ho,men ho har visst bryllupsfotografering då men kanskje ho kunne komme seinere:)

    Ønsker deg ein kjempefine kveld Eli:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Skjønne, skjønne deg!! For ein finfin formulering av noko så genialt. I'm in. På kontoen min vil eg i dag setja lyset av mestring i auga hos ein av mine elevar og gleda eg fekk av å gå i min nyinnkjøpte hage (følgde med huset) og plukka snøklokker i sludd etter sein arbeidsdag!

    SvarSlett
  11. Herlig innlegg, Eli! Ble inspirert!
    God nattiklem
    Tonje

    SvarSlett
  12. Herlig Eli!! Jeg har et sånn feel good punkt på hånda, som jeg har ankret gode deilige minner i , og når jeg klemmer der, flyr tankene avgårde:)) Lærte det på coaching kurs for mange år siden og det funker enda:))
    Ønsker deg en nydelig helg Eli!!
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  13. bra! sånnen konto er viktig å ha.
    greie renter er det på den og ;)
    liker hele konseptet med den fine Eli!

    SvarSlett
  14. For et fint innlegg!
    Du er ei bra dame!
    Håper helga er god :)
    klem

    SvarSlett
  15. best innlegget Eli..loooove!

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!