lørdag 2. mars 2013

Mars e' min!

Happy Lights frå Keiserens nye trær



Om nokon var i tvil så er altså mars min månad.
Sikkert ikkje berre min, men eg fyller året denne månaden og difor elsker eg mars!
I anledning at me, myself and I vert enno yngre og enno vakrara nett denne månaden spanderar eg på meg eit innlegg til meg sjølv. Og temaet er alt eg ønsker meg, eller i alle fall ein utvalgt del av det eg ønsker meg. Så får dei som vil ta snowballen {host - Herr Fryd - host}... Sidan mi kjære Happy Lights har slutta å lyse etter å ha vore på i ca. 1,5 år i strekk så ønsker eg meg ei ny. Dei fine Keiserane har eit godt utvalg, eg ønsker meg dei kvite som heiter snowball.



Puter frå Day Home sin nettbutikk



Dette kjem nok som eit sjokk på dei fleste av dåke, men puter til sofaen hadde vore stas. Det er så lite frå før. Desse finingane frå Day Home sin nettbutikk hadde nok funne seg til rette hjå oss tenker eg.

Som den ekstremt spreke dama eg er så spring eg på trening både i tide og utide (...), og ein fin bag i den anledning hadde vore kjekt, ja. Slik som denne eller liknande, gjerne i "skinn".









For å matcha den nye bagen kunne eg trengt eit godt headset, frå Dr. Dre for eksempel? Eg har forstått på storebror at dette er bra saker. Kvite kunne gjort seg.


Beats by Dr. Dre


Utover det så må eg jo seia at eg er meget fornøyd med at me skal på Robbie Williams konsert her i Stavanger i august, og at me heile to gongar skal reisa mot sol og sommar i år. Herr Fryd kan det han!

Slike små metall gjenstandar som skin og blinker er jo alltid ein sikker vinnar, tar du turen innom Kull på Tvedt senteret så finn du sjal og vesker og mykje andre godsaker som Frøken Fryd elskar! Eit Beck Søndergaard sjal i korall eller noko hadde vore snadder.

Gleder meg til onsdag!
Wohooo!




8 kommentarer:

  1. Hahaha, håpar onsagen blir bra. "syden" TO gongar altså? Eg dør av misunnelse :o

    SvarSlett
  2. Hey, hey! Så flott at bloggeformen er på plass Eli, håper det varer - har sakna deg ♥

    Mykje fine ønsker her ja. Mars er ein innhaldsrik månad hos oss også. Fleire i vår fam fyller også år denne månaden, Minstemann blir 7 år (!), me skal til Paris (!!!), våren er her.... Rett og slett ein super månad!

    Det der headsettet ER bra. Eldstemann hos oss har det også, det er supert at det er trådlaust. Og det beste av alt er at det er "lydtett" for omgivelsane!
    Go` helg te deg, klem i fleng!

    SvarSlett
  3. Mars er en fin måned ja :-)
    Litt av ei liste du har klart til bursdagen din :-)
    Syden to ganger også, luxus....hihi...

    SvarSlett
  4. Hehe... Mars er også "min" måned, og jeg er som deg ganske glad i mars. Jeg blir ganske barnslig når det gjelder bursdag. Feirer fremdeles bursdag, bare fordi jeg er barnslig og elsker bursdager. Og kjærestemannen har fått klar beskjed om at til fredagen (8ende) så har han med å komme hit til meg og tilbringe dagen med meg. Nåde han om han finner på noe annet da ;p

    Mange fine ønsker du har. Laget meg en liste selv, folk spørr jo hele tiden så da er det lett å henvise til bloggen..

    Ha en fin søndag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Mars er ikkje dum å gjere sin, vår i kjømda og alt! Måtte ynskja renne inn :D

    Klem!

    SvarSlett
  6. Kjære deg - innom for å si hei - og for å høre hvordan du har det. Har lest meg opp litt her nå, og det ser ut som du har fine dager? Iallefall håper jeg det. Og tenk at du har bursdag...i dag eller? du skrev du gledet deg til onsdag...og i dag er det onsdag! <3 GRATULERER så mye med dagen din - enten den er i dag eller om 8 dager...jeg håper denne måneden blir din på alle måter.
    koselig å stikke innom deg igjen - jeg har ikke vært innom en eneste blogg siden jeg tok pause...men nå er jeg noenlunde tilbake,,,tror jeg. Ha en flott dag. klem klem

    SvarSlett
  7. Hurra for deg!
    Jeg har allerede sendt deg melding, men skal gratulere her inne også :)

    Bukke nikke neie snu oss omkring
    danse litt for deg med hopp og sprett og spring
    ønske deg av alle hjerter gode ting
    si meg så hva vil du mere
    GRATULERER!

    stor klem fra Maia
    Nala sender snutesuss!

    SvarSlett
  8. gratulerer så mye med vel overstått, eller har du kanskje ikke hatt bursdag helt enda? mye kjekt på ønskelisten din og heldigen som skal til varmere strøk hele to ganger, I wish. Blir nok ikke mye syden på denne jenta men reising blir det nok litt av, allerede til helgen blir det Berlin på meg, har bare hørt masse positivt om denne byen og gleder meg masse. Skal selv på Robbie Williams og gleder meg som en unge wiiiiiii. Jeg har vært ganske fraværende her i bloggland siden i sommer, litt av og på men håper at det tar seg opp nå, vi får se, men uansett ønsker jeg deg en fiiin søndagskveld. klem

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!