søndag 13. mai 2012

Vårteikn på kjøkkenet





Eit sikkert vårteikn i Fryd Heimen er når dufterankane på kjøkkenet blømer. 
Ein i kvart vindauga, dei har holdt ut sidan me flytta inn her,
så då er dei vel fire år gamle då. Skal sei at tida flyg...

Det såg eg forresten på laurdag også, då var me og kjøpte 
17. mai dress til Storebror Fryd. Herlighet altså, han såg jo ut som 
ein liten mann der han stod i prøverommet i dress.
Kjente det i hjertet altså, seriøst!
 







For at Lillebror Fryd skal halda seg liten og søt
såg eg meg rett og slett nøydd til å merka han.
Så no reknar eg med at litleguten min 
blir ein liten kosemakk i mange år enno ;-)
Puh!




9 kommentarer:

  1. Hihi, herlige bilder!
    Ønsker deg en flott søndag, du fine!
    klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Fin-fine bilder! Hehe, de gror til, som mormor pleier å si! Jeg prøvde bunaden min i går, og fikk trøkka den på meg, selv om det bare er 8 uker igjen til termin... Herr S. hadde følgende kommentar: "Du ser jo veldig gravid ut i den da...." Eeeeh, ja.... Det skal vel godt la seg gjøre å skjule det nå?!?!

    Ha en heeeeerrlig søndag du!

    SvarSlett
  3. Jeg er også så glad for at jeg ennå har en som er "liten".... Selv om også min så stor ut i dress på konfirmasjonen... Vil nesten holde igjen tida litt...
    ja, ja..Livets gang!!
    Nydelige blomster forresten!!
    fineste søndag til deg!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Hei søte deg!
    Takk for koselig gratulasjon på bloggen min igår, det varmer og gleder.

    Han er en kjekk mann han eldsten din :) Men han minsten din var godt du lablet. så er vi sikker på at han holder seg liten, kanskje du skulle satt han på kaffe og sigaretter, så du er helt sikker på at han holder seg kortvokst *blunke*

    Fin søndag til deg, jeg og mannen har nettopp inntatt enn lunsj på løkka i dag - såå luksus

    klem

    SvarSlett
  5. Det hadde vært kjekt å hatt de små:-)

    Du er jammen flink, jeg har aldri fått blomst på de.

    Klem og gode ønsker fra Annfrid

    SvarSlett
  6. Så smart å merke gutten på det viset! takk for tips:)

    SvarSlett
  7. Herlige bilder - og tekst.
    Enig i at tida går fort, merker det godt på barna.
    De som ble født i går og forgårs er nå 6 og 10 år.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Det er vemodig at de små vokser så fort og blir store!! Lillegutten vår hadde sin første frisørtime i går og ser så mye eldre ut etterpå :) Han grein av redsel hele tiden i frisørstolen, så da skjønte jeg at han er nok lille beibien min fortsatt ;) Duftranker minner meg om barndomshjemmet! Ha en super ukestart, fineste frydfrøken :) Klemmer

    SvarSlett
  9. Nydelige duftranker. Ja det er et sikkert vårtegn, men de plantene greier ikke jeg å holde liv i. Porselens blomstene derimot, bomstrer av hjertens lyst hos meg ;)

    Ja er det ikke forunderlig hvordan disse barna plutselig bare har blitt store. Jeg blir litt sjokkert når jeg oppdager det, for hvordan kan jeg ha unngått å sett det før? Ja ja, veldig lurt å merke sønnen med størrelse, mon tro om ikke jeg også må gjøre det... ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!