torsdag 17. mai 2012

Bunadsboobs!




Hipp hipp hipp!
Hurra hurra hurraaaaa!

Ein flott nasjonaldag er over.
Været har vore utfordrande, Frøken Fryd
hadde ullvotter med så det ikkje skulle vera så 
kaldt å halda paraplyen. Begge små Fryd'ane hadde
stilongs og ulltrøye under fin dressen. Dusjen
kunne me spart til me kom ut, hår føninga
også. Barnetoget starta klokka 10:00
og sidan små Fryd'ane sin skule
var nr. 50 av 51 så starta
dei å gå ca. 11:00.

No trur kanskje mange at me har hatt ein dritt dag?
Men det har me altså ikkje! Me har kosa oss, for heim
etter barnetoget, Herr Fryd laga varm sjokolade med
krem til. Me spiste pølse i brød, kake og is.
Storebror Fryd er no i gong med sin is
nummer 8. Har me sagt at han får
spisa så mange han vil så lyt
me stå for det... Me har
vore hos tante Kjersti
og fått deilig karamell
pudding og mykje anna godt,
helst på Kaptein Sabeltann og no
har me komt heim att. Fin stasen er 
hengt fint på plass. Me har fenalår på gong
snart, meir kake, meir is, meir brus, me har chips!

Hipp Hurra for 17. mai!
Håpar dåke har hatt ein flott dag!
Og sånn litt i siste liten; Gratulerer med dagen!


 

15 kommentarer:

  1. My boobs are ok too... Sprengte nesten hempene framme på bunaden... Vi slapp unna regnet i toga, men no høljar det ned. Eg ELSKAR å kome heim på 17.mai, få av meg sko og bunad og (neida ikkje gå naken rundt i huset!) ta på koseklede og stresse ned. Eg har forresten gått i Nike shox i dag, veldig behageleg. Men fekk ein del blikk, kanskje litt feil under bunadstakken??? ;)

    raud,
    kvit
    og
    blå
    klem!

    e :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en super feiring...har jaggu meg chips her vi og...på tampen...selv om det er i overkant no altså!! ,-)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Akkurat slik en 17.mai feiring skal være :D
    Kjekt med 17.mai, men og kjekt når dagen er ferdig;)

    Fine kvelden til deg!

    SvarSlett
  4. Å nå har jeg kooooost meg "inne" hos deg, blir i så godt humør av den herlige måten du skiver på:) Nydelig bunad! Her har vi også koset oss masse, og er langt på vei nedi gotteskålen:)
    Fin fin helg til deg, 17 mai klem sendes innover:)

    SvarSlett
  5. så herlige boobs :) hahaha, artig bilde, og flott bunad!

    Det høyres ut som dåke har hatt ein kosleg dag,
    synst det er utruleg imponerande kor mange is ungane klarar å få ner på ein slik dag :)

    henriette

    Vi har gavedryss med fine tinek premier på gang, og det kommer mer. Kom og bli med :)

    SvarSlett
  6. like the boobs!
    ja, jeg så at skolen dere tilhører lå nesten sist og jeg sendte medfølende tanker til deg. Gleder meg allerede til neste år, da blir det nemlig sol og toget går på "riktig" side igjen, hurra!

    SvarSlett
  7. Så fin bunad du har,nett lik eg og berre at eg har kvit forkle,men nå har eg så lyst på blå vest,jada men det er liksom ikkje bare bare det dessverre å skifte,men har såå lyst og kunne godt tenkt meg et vevd forkle og:)
    Her regna da og idag og me fraus heile gjengen,men feiring blei det:)
    Høyres ut som dåke hadde ein flott dag :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulera med dagen, boobs!? :-)
    Her har me ete til me er kvalme, så då proppar ein berre litt til i seg, så er ein heilt sikker på å vera kvalm - lenge.
    Kjekt med 17. mai, men veldig kjekt med "å nå kan me hiva av oss å legga oss i sofaen å glo på tv å eta litt meir så ein blir enda meir sløv og varm og god..."
    GOOOOD NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTT! :-)

    SvarSlett
  9. Grattis med dagen!!
    Den hørtes jo fin ut, på tross av været:)
    Her kom solen i det vi gikk ut døren i dag morges, og den BLE - jippi:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  10. Høres ut som en topp dag, kulde , vind og regn hva er det?

    Klem

    SvarSlett
  11. Wow - et flott brystparti her!!!
    Nydelig bunad du har og den varma nok godt i går!!
    For første gang droppa jeg bunaden i år... stiv kuling og regn på værmeldinga frista lite! Men jeg angra litt - følte nesten at jeg svikta denne flotte klesdrakten!! Neste år blir det bunad uansett vær!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  12. Fin bunad Eli, kor kjem den frå? Den sat som eit skot ;) Ser de har kost dåken masse! Klem Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Kjersti :) Dette er ein Sunhordlandsbunad.

      Slett
  13. Fantastisk bra bilde som møtte meg her ;) Skal innrømme du fikk frem latteren hos meg nå. No offense, for bildet og bunadsfrontpartiet var jo lekkert det altså, men det er sånn som jeg kunne sagt "se bunadsboobsa" liksom ;) hehe...de blir jo en smule annerledes i bunad...litt "studd" på en måte. Godt å høre dagen var bra!! Også er det godt å lese i din kommentar til meg at du har det så bra nå - og at du på samme tid kan forstå hvordan det er å ikke være heeelt der ;) Jupp, jeg takker for skjønt innlegg og for herlig kommentar hos meg. GOD helg til deg :) klem

    SvarSlett
  14. Bunadboobs, måtte le...ingenting er vell frekkere en det, Eli;)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!