tirsdag 3. januar 2012

Fabelaktig!





I dag har eg vore ute i regn (!!!) og vind (!!!) og gått tur i ein og einhalv time. Feel free to cheer me... Eg var blaut som ein drukna katt når eg kom heim og gjekk direkte i dusjen for å få litt varme i den stakkars skrotten min.







Når eg etterkvart fekk logga meg på den enorme verdsveven (det store internettet for dei som ikkje er heilt med på nynorsken min) så såg eg ein heilt ekstremt bra konkurranse hos Fabelaktige Maia! Du kan rett og slett vinna eit speilreflekskamera! Dette er heilt sant! I samarbeid med Nikon gir Maia vekk eit splittande nytt Nikon D5100 og eit Nikon CoolpixAW100. Og det du lyt gjera for å vera med i denne konkurransen er å visa ditt beste interiørbilde og linka det til dette innlegget hos Maia.







Frossen og kald, ein long varm dusj til tross, så tenkte eg umiddelbart på desse blome bildene som eg tok i sommar. Det er noko med fargane på dei som eg likar så godt. Og så MÅ eg berre ta med mine to absolutte favoritt bilder. Eg knipsa dei på naustet hos mamma og pappa i sommar, eit blomehjerte som eg la ut på eit bord som pappa har laga av gamle båtluker, samt ein enkel liten stemorsblome på samme bordet. Elsker kontrastane i desse bileta!








Sånn, no kryssar eg fingrane for at det er me, myself & I som vert den heldige vinnaren, eg har sikkert fortjent det! Eg håperhåperhåperhåper at det er eg som vinn! Hiv deg med du også da vel, har ingenting å tapa - men alt å vinna! Lykke til!

Klem Eli

21 kommentarer:

  1. Litt av noen premier hos Maia ja ;)
    Liker så godt hjerte-bildet ditt :)
    Må nok hive meg med på denne konkurransen jeg også etterhvert.
    Den som intet våger, intet vinner...
    Lykke til og JA så flink du har vært som har gått lang tur!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. njaaa...ikke Nikon-fan.
    Her er det bare Sony som gjelder.
    Siden alle andre skal ha Canon og sånt.

    Neida, sikkert kjekke premier;)
    Gikk du tur i går?
    Det var herlig det. Iiiisende kald vind og øspøs. Kjekt å jobbe på skole, ingen bønn.

    SvarSlett
  3. WB: i går rydda frøken fryd jula ut og fant ut at det var nok bevegelse ;) Og så vart det planlagt at turen skulle gå rundt Stokkavannet i dag, og då hadde eg god samvittighet i tillegg ;)

    SvarSlett
  4. så gode bilde å ha på netthinna mot natt... lykke ti i konkurransen!

    klem e :)

    SvarSlett
  5. Spreking!! Det er jo igrunnen ikke så verst å gå tur i vind og regn om en bare er godt nok kledd. Deilig å komme inn igjen etterpå iallefall. Det har blitt særdeles lite bevegelse på meg i jula. Kommer seg nå når jeg iallefall må bevege meg litt på jobb, men det bør absolutt bli bedre snart. Har jo nesten ikke vært ute i det siste.

    Fantastische bilder av blomster på båtlukene (hva nå enn det er?). Har sett de før, har falt for de før og jeg ble like imponert når jeg fikk se de igjen nå. Nyyydelige farger til det gråe treet.
    Klem :-)

    SvarSlett
  6. De bildene er bare så vakre ♥
    Elsker de fine, sarte blomstene mot det værbitte underlaget - lekkert!!
    Lykke til:)

    SvarSlett
  7. Det er jo fabelaktig!
    Jeg elsker det bildet ditt med stemorsblomsten.
    Lykke til!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Flotte bilder :) Jeg krysser fingrene for deg i konkurransen, da blir det nok nytt kamera skal du se :) Lykke til!

    SvarSlett
  9. Glemte jo å kommentere de nyyydelige bildene du har tatt! Gorgeous..

    SvarSlett
  10. Herlige og sommerlige bilder!! Det kan vi trenger i disse stormfulle tider!! Og du våga deg ut i dette været!!! Det var ille nok å kjøre bil til treninga igår!!! Sporty Eli!!!
    Ja - tenk å vinne et kamera!! Det kan vel både du og jeg trenge :))) Hadde uansett tenkt å kjøpe meg et nytt nå i januar - vi er så heldige å få en bonus på jobben :)))
    Lykke til i konkurransen - måtte en som virkelig trenger et nytt kamera vinne!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  11. Hei igjen ja!! Jeg går ut i fra det var den siste bokstaven i takhøyde som du ikke fikk opp!! Rart i grunnen - har sjekka på flere pc`er - ikke noe problem der!! Men jeg ser at på din blogg er det akkurat som om det er litt "liten" plass i den høyre siden...
    Hmmm...

    SvarSlett
  12. Klare, fine farger, de liksom "popper" ut av bildene! Lykke til i utfordringen! :) Håper du har en flott første januaruke så langt! Jeg sliter med en plagsom hoste på andre uken nå. Får bare fortsette å hive i meg vitaminer. Fortsatt god onsdag til deg, kjære :) Klemmer

    SvarSlett
  13. Hei snupp!
    TUSEN takk for utrolig fine ord inne hos meg!
    ...og lykke til i utfordringen inne hos Maja!!
    Skal henge meg på der jeg også, veldig fin premie :)

    Ha en SUPER fin dag!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  14. Hei min skjønne!
    For det er du, den skjønne frøken fryd på vestlandet! hihI!

    Fabelaktig at du deltar inne hos meg *love it*

    Jeg håper pannekakene ble vellykket med panna jeg sendte.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  15. Hallo min kjære, og godt nytt år til deg!!
    Karlotte tok seg en liten bloggpause her, men takk for koselig kommentarer som vanlig må jeg nesten si - for der har vi deg!! Klart du fortjener det kameraet!!! Bildene er iallefall usedvanlige vakre- det er noe med kontrastene der!
    Høres ut som du og dine hadde en veldig fin jule og nyttårsfeiring! Det hadde vi i Landhandleriet også, selv om det var litt uvandt å stå for arrangeringen etter å ha vært bortskjemt med å reise hjem til jul i alle de år;-) Utrolig koselig at familien kom ned også hadde vi lik så godt et par selskap for gode venner i tillegg...! Nyttårsaften feiret vi hos noen gode naboer og koste oss skikkelig!!

    Ønsker deg og dine et knakende godt 2012 og gleder meg til å lese dine velformulerte skildringer i livet i året som kommer!!

    Klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  16. Nydelig bidrag og flotte og sterke bilder med sjel i....det liker jeg! Du er vell raus med go´ord! Takker og bukker opp og ned og så igjen....det varmer for en amatør fotograf. Vi lærer best selv tror jeg....og finner ut av noe nytt hver dag!

    SvarSlett
  17. Veldig flott hjertebilde :)

    SvarSlett
  18. Veldig fint bilde!

    Lykke til i konkurransen!


    Britt Kristin!

    SvarSlett
  19. Herlige og lune bilder. Likte godt kontrasten mellom blomstene og tonene ellers. :)

    Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!