mandag 15. oktober 2012

Til duk og dekka bord




På fredag kom Frøken Fryd til duk og dekka bord.
Eller, det var ikkje duk da, men nydelig dekka bord!
Det var nemelig venninnekveld.
Frøken Fryd elsker venninnekvelder!







Alt når eg kom inn i innkjørselen såg eg at vertinna vår ønska oss velkommen.
Mange lykter med tente lys viste vegen til inngongsdøra.
Skulle gjerne tatt gode bileter som viste stemninga, men eg er ikkje så god på bileter i anna lys enn dagslys...







Eg elsker å bli ønska velkommen på denne måten.
Og veit dåke, alt før eg hadde ringt på døra så åpna den seg,
og ei smilande blid Anita åpna og gav meg den beste klemmen.
Eg elsker å bli ønska velkommen på den måten også!







Som den sniken eg er så tok eg mange bileter!
Dette er nemelig ein av dei vakraste og mest harmoniske heimane eg veit om.
Og eg veit faktisk kva eg snakkar om, eg har bokstavelig tatt vore i Noregs vakraste heim...
Eg tenkte å komma med små drypp utover i veka, alle bileta på ein gang vert rett og slett i meste laget.
Det hadde vorte ein inspirasjonsoverdose for dåke!
Heimen eg har vore i har eigen blogg, den heiter Landeveg, og eg anbefaler varmt ein tur inn dit!







Så foreløpig er dette alt dåke får sjå...
Sorry!

I morgon, då skal Frøken Fryd på bloggtreff på Kull!
Gleder meg ein heile haug.
Det er så mange herlige damer å snakka med, å få seg ein klem frå, å le og dela inspirasjon med.
Good times!




5 kommentarer:

  1. Så gøy med bloggtreff! Og så koselig med venninnekveld :-) Gleder meg til flere bilder!

    Ha en herlig mandagskveld, crazy lady!

    SvarSlett
  2. venninne kveldar er ALLTID kjekt, dumt me ikkje fekk sett deg i heljo... her har da ankomt litt haust baseluska, så mor i huset snåttar og hostar. Så i heljo tok hu da heilt med ro :) satse på at det går fort øve.

    Heldige deg som skal på bloggtreff og, kos deg masse :)

    Henriette

    SvarSlett
  3. Venninnekvelder er de beste ;)
    Kjekt å bli møtt på den måten og føle seg varm om hjertet når en er i ett hus...
    Gleder meg til klem og ikke minst til å se deg igjen i morgen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Tror jeg må bli hjemme i kveld...lønn er ikke før på fredag;) Man kan ikke få med seg alt...hehe. Kos deg, og takker for du tilbydde skyss;)

    SvarSlett
  5. Deilig med veninnekvelder!! Gull verdt ♥ Kos deg på bloggtreff. Fiiin tirsdag til deg Eli som er så full av livskraft! Det smitter heilt hit, klem Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!