torsdag 19. september 2013

Om å toppe Tobias...






Jada, me har toppa Tobias...!
Ok, så hadde Tobias eit mega kult tårn - men han har ikkje nubbesjans mot tårnet vårt.  Nope!

Trur dåke for eksempel at Tobias hadde ei så majestetisk seng?
Hm??
Eller at han hadde Mozart kuler på puta?
I don't think so...







Ser du "kommoden" til venstre for senga?
Nødutgang...
Jepp, seriøst! Nødutgang!
Nøkkelen hang i ein raud boks som me diverre ikkje kunne åpne med mindre det var eit nødsfall.
Og heftig nyskjerrighet er nok ikkje nødsfall stort nok...
Dette tårnet i slottet Schönburg var berre heilt enormt stilig!
Heile slottet var jo det.
Eg gjekk meg vill.
Jada, og ikkje berre ein gong.
Heile tida oppdaga ein nye krinkelkrokar og tøffe detaljer.







Utsikt i frå alle kantar!

Me hadde balkong også.
Det var så høgt at me vart svimle utpå der...
Litt anstrengte smil, men det var litt euforisk å vera utpå der også...!










Kva synest du?
Toppa me Tobias, eller?




2 kommentarer:

  1. Toppet han grundig, spør du meg. Dååååån, kor fint!!!!! Må ha vært fantastisk å legge seg her, og minst like deilig å våkne, til DEN utsikten!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Wow, wow, wow.... jeg blir nesten svimmel av å se bildene... kan det være mulig da... dette så bare helt fantastisk ut! Jeg har alltid drømt om slottsferie og nå kan jeg fortsette å drømme :O) Tusen takk for tipset og de nydelige bildene. Nå har jeg lagt ny bloggen din til i bloggrullen min slik at jeg klarer å følge med deg :o) Herlig lørdag ønsker jeg deg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!