fredag 7. september 2012

Sånn "by the way" liksom...




Berre for å minna meg sjølv om det ein gong i blandt...
Frøken Fryd bloggen er også ein interiørblogg - ikkje berre fjaseblogg.
Så i dag skal dåke få kosa dåke med eit herlig knippe Tine K interiør bilder.









Ho får det til å sjå så tilforlatelig ut og lett ut.
Det er så fint, så enkelt, så reint - så rett for meg :-)
Vil ha - vil ha - vil ha!

Diverre er det ikkje så lett at ein kan stampa med foten og grynta "vil ha"!
Når alt kjem til alt så hadde det vel ikkje vore spesielt festlig heller.
Eller?

No nærmar det seg Bolig- og Interiørmessa i Bergen.
Eg har meldt meg på bloggfrukost og bloggmiddag.
Så no er eg jo litt spent på kven andre som skal?
For dei fine damene eg skal bu med er ikkje bloggerar, så eg kjem liksom litt aleine...

Får eg vera med deg?




 

6 kommentarer:

  1. Så fine og inspirerende bilder.
    Moro med bloggtreff. Synd det er et stykke til Bergen for min tur..

    Kos deg og ha en flott helg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Knallfine inspirerende bilder. Digger Tine K :) Og man KAN jo faktisk stå og trampe med foten og si "vil ha!" - men hvor voksent og smart det er, er jo en annen sak ;) hehe..

    Spennende du skal på bloggtreff på messa. Syns dere er tøffe dere som gjør sånt :) jeg bor jo milevis unna Bergen (har ikke engang vært der!) - men jeg er sikker på det kommer mange skjønne damer :)

    Ønsker deg en nydelig fredag - og helg! <3
    klem

    SvarSlett
  3. Hei du artie dame!! takk førr kjempekoseli kommentar inne hos mæ- den satt rett i hjertet!! :-)
    -Og når man snakka om å vær arti,- så e jo dine betraktninga på livet stor humor førr mæ! knegg knegg! Æ skal på messa- så vi kommer nok helt sikkert til å treffes! Skal sitt på Bloggerian nån tima på søndagen og!!
    Sneiks!!

    SvarSlett
  4. Du kan lett få være med meg altså... :) Har mamma med som barnevakt, men kan liksom ikke dra ho med meg på bloggfrokost og bloggmiddag....

    SvarSlett
  5. Så nydelige inspirasjonsbilder,kjempe flott heim:)skulle gjerne hatt det slik eg men,Tine Khar så masse fint og eg skulle gjerne hatt meir ting fra det merker:)
    Så gøy at du skal på messa blir nok veldig bra:)
    Ein fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Tine K er helt fantastisk på inspirasjon og interiør. jeg er evig betatt!
    -og ja, jeg har meldt meg på bloggfrokost, og det er i grunn litt skummelt, men vi er nok flere i samme båt. Jeg håper jeg treffer på deg. Nyt helgen i store porsjoner og med dype magedrag. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!