onsdag 17. august 2011

Sjø

Frøken Fryd Foto


Det er noko med sjøen som beroligar meg. Me er så heldige at me har utsikt til innseilinga til Stavanger, har ikkje tal på alle cruiseskipa som har tøffa forbi denne våren og sommaren. Nokon av dei er gigantsvære... Den dåke ser på biletet over her er Queen Mary II.


Frøken Fryd Foto


Så er det solnedgangane da, når sola går ned i sjøen. "Sjå da, Johnny!"... det er ein gjenganger dei kveldane det ikkje er overskya, eg er like oppskrudd kvar gong og synst at i kveld - I KVELD er den heilt annleis enn kvelden i forveien. Den eine flottare enn den andre. "Sjå NO da, Johnny...!" Jada, det blir kanskje litt sånn ulv-ulv - men det er så fint, og eg vil så gjerne dela det :) Så no får dåke også sjå ein av solnedgangane våre... frå sånn ca. eit år sidan ser eg på datoen, hehe :)

"SJÅ da dåke, sjå NO!" :)


Klem Eli

2 kommentarer:

  1. Så utrolig heldig dere er som har hus med sjøutsikt!! Det kan jeg bare drømme om, ihvertfall så lenge vi bor her i Oslo-området. Får bli i mitt neste liv ;) Herlig at du blir så lett begeistret for solnedgangen, lykken er å gjøre sine gleder enkle :) Ha en fortsatt super torsdagskveld! PS: Har du også problemer med å lage innlegg i kveld? Det er visst noe trøbbel med blogger... Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!