onsdag 10. august 2011

Ein snek av haust...?





I går merka me eit litt haustligt drag i lufta, det blåste stikker og strå - reine blås-bort-dagen. Det vart spedd på med litt regnbyger og mørke skyer og no føles det litt haustligt, rett og slett. Då må ein laga stemningsfulle stilleben i heimen med duftlys, grønne planter og litt stæsj ;) Få opp kosefaktoren inne rett og slett.








Då bar det ut på inspirasjonsrunde i bloggeland, og inne hos RoSaLiga såg eg ein kjempe søt oppstamma grønn plante, og sånn ville eg ha til spisebordet. I går fant eg ein liknande, ein Myrtle - synest den gjorde seg godt med den friske grønne fargen mot den litt rustne sink potta :)







Elsker dei rolige avstemte fargane inne hos RoSaLiga, og kunne gjerne tenke meg å roa det litt ned her heime også. Me har ein del mørke tremøbler som planen er å "oppgradere" med litt maling og nye knotter. Men det er litt skummelt også altså... Er det nokon som har erfaring med å pussa opp Bombay serien i frå Bohus? Me har hatt den i mange år no, og er ganske metta på dei litt tunge og ruvande møblane og skulle gjerne hatt eit lysare uttrykk.








Bak i bildet under kan dåke skimta vitrineskapet vårt som er eit av dei møblane me vil ta.















No må eg ta ein rydderunde, og så ein støvsugerrunde og så fram med støvfille og golvmoppen. Heimen treng oppmerksomhet, Just-Do-It! Det er så kjekt etterpå :) Lyte logga meg på Spotify og la favorittmusikken runga på høgtalarane, då går alt så mykje betre :) Men først så lurer eg på, kva gjer du når du forbereder heimen for hausten? Kva er innekos for deg? OG når du svinger vaskefilla - kva musikk høyrer DU på??


Klem Eli

4 kommentarer:

  1. Så nydelig dekorert.. Elsker disse lysene!

    Ha en god kveld

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. He, he.... ja i går var det ut-og-ta-inn-alt-som-kan-blåse-bort-dagen!!! Godt at det ikke bare er jeg som holder på å lette!!
    RosaLiga er super dyktig, men det er du også. Flott sammensatt med lys og plante! I LIKE!
    Her går det på ENERGY-radiokanal når det skal vaskes! Må ha noe energiske greier!!
    Ha en flott stille kveld... ikveld kunne vi sitte ute i utesofaen med lys på bordet :-)

    SvarSlett
  3. Så flott arrangement med plante og lys! Sånt Durance lys holdt jeg nesten på å kjøpe her om dagen :) Vi malte et mørkt IKEA skatoll hvitt og nå er det et av mine favorittmøbler, har ikke sett så fine skatoller i butikkene de siste årene. Skal du male hvitt på mørkt er det lurt med en skikkelig grunning først, så du ikke "maler deg ihjel" for å få det hvitt nok. Men jeg synes de mørke møblene dine er fine jeg ;) Musikk til vaskingen? Fikk oss vaskehjelp for to år siden da jeg var gravid og dårlig! :) Med to små og full jobb er det helt supert å slippe å vaske hus :) Klemmer!

    SvarSlett
  4. Eli! Har du hørt om den fantastiske kalk malingen pure and original? Det et egentlig en supermatt veggmaling men den helt fantastisk kul på møbler også sp lenge du styrer unna flater som må vaskes ofte. Jeg har en del hvite møbler jeg er lei av i Landhandleriet og har store planer om å male noen de, i grått tror jeg:-) den ene fargen de har gir et betong aktig utseende- Karlotte er veldig på det om dagen også så vi får se! Dagens tips der altså;-)

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!