fredag 12. august 2011

Ladies first! No??

Foto: Frøken Fryd




Jepp, det er brutalt... men minstemann (sorry Fiona!) minstedama og ferie-gjest-pusen er bakerst i køen, på respektfull avstand, sånn er det med den saken...



Foto: Frøken Fryd




Men ho ligg godt da, på Pappelina teppe må veta ;)

"Snart min tur?? Sjå kor skjønn eg er da vel..."



Foto: Frøken Fryd




"Ingen bak meg nei...Hrmf!"

Egentlig så skulle eg vore i seng for lenge sidan, men så foreviga eg dette på kjøkkenet når eg skulle sløkka og så måtte eg berre dela det, med-ein-gong... Jepp, sånn er det! Då vil eg få ønska dåke ei framifrå natt - det som er att av den. Og i morgon er det F R E D A G!! Weeeeee :)

Klem

2 kommentarer:

  1. Skjønne pusekattene! :) Og nå er det helg ja, T.G.I.F! Thank God It's Friday, eller Thank God I'm Female om du vil, som jeg leste her om dagen :) Ha en fortsatt fortreffelig fredag! Jeg skal straks ut og shoppe høstklær til femåringen, så at H&M har fått så mye fint i brunt :) Klemmer

    SvarSlett
  2. ååå, skjønneste pusene!
    *smelt*

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!