torsdag 23. februar 2012

Frøken Fryd's Bursdagsønsker

"Hei, hei!"





Denne usedvanlig koselige puta står her og vinkar varmt velkommen til sine nye venner.
Desse vennene har ikkje komt i hus enno.
Dei er faktisk ikkje kjøpt enno.
Men Frøken Fryd ønsker seg dei.
Så følg med no, dåke som lurer på kva Frøken Fryd ønsker seg til bursdagen sin.





Frå nettbutikken til ZanZ *drømme-drømme*




Denne skjønnheten (øverst) frå Day kan du klikka heim frå Frøken Fryd sin drømme butikk, ZanZ.
Treng ikkje løfta på rompa ein gong for å handla til meg ser du. Netthandel er ein fin ting!
Passar veldig godt inn i sofaen i Fryd Heimen denne!



Frå nettbutikken til Bolina - ganske digg den også...




Ja, så er det jo kulasen over her da, han har hatt nokre magre månader, men eg trur han er mjukare enn han ser ut til. Om det er nokon som ikkje har fått med seg at Frøken Fryd har ein svakhet for hodeskallar så er det anten nye følgjerar eller så har du ikkje følgt med altså *kremt*. Denne kan du med letthet klikka heim i frå Bolina sin nettbutikk.




Frå ZanZ sin nettbutikk.





Desse nydelige Wave lyslyktene frå Tine K står også på Frøken Fryd si ønskeliste, og dei kan du finna hos ZanZ samtidig som du leitar etter putene over, og når me er inne på puter, igjen, så ønsker eg meg også den som du kan skimta på bildet over her.




Frå ZanZ sin nettbutikk.




La det bli lys - meir lys - lys-lys-lyyyys! Lyslykter går det ikkje an å få nok av.
I frå ZanZ såklart...





Frå nettbutikken til Cornelias Hus





Fine serviettar er det jo alltid kjekt å ha på lager! Desse er frå Tine K og kan netthandlast frå Cornelias Hus som har mykje anna snadder som ein kvar kan ønska seg.




Frå nettbutikken til Cornelias Hus





Eg elskar å laga fine pakkar, og då høyrer det jo til fine bånd. Hadde vore kjekt å få ja :-) Også desse i frå Cornelias Hus.

Ja, kjære familie :-) Då skulle dåke ha litt av kvart å velga i, kan godt vera at det kjem fleire hint framover.






8 kommentarer:

  1. Åhh så flott ønskeliste da!!
    Håper du får noe av det i allefall!
    Jeg har serviettene med striper :))
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Herlige puteønsker du har, men du..har ikke du nok puter, mener å huske du sa det en gang ;)
    Håper du får alt du ønsker deg :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  3. Hi hi, så morsomt å se "bildene mine" på bloggen din!! Måtte du få alt du ønsker deg - og kanskje til og med en tur til yndlingsbutikken din - slik at vi kunne fått oss et knakende kjekt treff i samme slengen!! Nevnte jeg at Karlotte har ordnet gjesterom...? Må bare få ryddt litt først.... meld fra i god tid;-) Koz og klemz

    SvarSlett
  4. Nydelige puter!! :)
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  5. Mange fine ønsker her! Kunne sikkert hatt akkurat det samme på min ønskeliste :)
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Herlige ønsker det!!
    Digger skalle-puten:)

    SvarSlett
  7. Håper ønskene går i oppfyllelse;) Mye fint på ønskelista...

    Ønsker deg en fin fin morgen-dag!
    Klem Anne Bente (legger meg til som følger jeg)

    SvarSlett
  8. Så herlig!
    Håper ønskene går i oppfyllelse :)

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her skal nye gardiner henges opp og pizza som skal bakes :)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for helsing, det gjer meg glad!